אלביט תספק מערכות מודיעין מבוססות AI לחיל ים באסיה

3 יוני, 2021

SPECTRO XR הינה מערכת אלקטרו-אופטית, מולטי ספקטרלית לטווחים ארוכים במיוחד, הפועלת ביום ובלילה כאחד. היקף החוזה: 80 מיליון דולר

אלביט מערכות (Elbit Systems) קיבלה הזמנה בהיקף של 80 מיליון דולר לאספקת מערכות מודיעיניות אלקטרו-אופטיות מתקדמות מסוג SPECTRO XR לביצוע משימות תצפית, מודיעין ורכישת מטרות. החוזה, אשר יתבצע במהלך 4 שנים, נחתם עם מדינה באסיה-פסיפיק, והמערכות אמור להיות משולבות בסוגים שונים של כלי-שיט.

SPECTRO XR הינה מערכת אלקטרו-אופטית, מולטי ספקטרלית לטווחים ארוכים במיוחד, הפועלת ביום ובלילה כאחד. המערכת מתבססת על מצלמה מולטי ספקטרלית גדולה המשלבת מספר מצלמות. על ידי כך המערכת מציעה ביצועים משופרים ללא הגדלה של שטח או משקל המערכת. חיישנים דיגיטליים ולייזרים ברמה גבוהה ביותר של ייצוב, המוטמעים במערכת, מעניקים למשתמשים ביצועים מיטביים בתנאי מזג אוויר קשים. המערכת משתמשת ביכולות בינה מלאכותית כדי לזהות ולסווג מטרות באופן אוטומטי בזמן אמת, והיא גם מספקת תובנות על המשימה באמצעות ניתוח וידיאו.

העיצוב המודולרי מאפשר למשתמשים לבחור את התצורה המתאימה ביותר לצרכיהם, הן מבחינת הביצועים והן מבחינת העלויות. המערכת ניתנת להרכבה על מגוון פלטפורמות, ובכלל זה מסוקים ומטוסי כנף, בלוני תצפית, ספינות ויישומים יבשתיים.

מערכת SPERCTRO לפני התקנתה בכלי-שיט
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , בינה מלאכותית , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אלביט