שרי שנהב מונתה למנכ"לית מרכז הייצור והפיתוח של פיליפס ישראל

6 יוני, 2021

פיליפס ישראל מעסיקה כ-1,700 עובדים ב-6 אתרים. שנהב עובדת בפיליפס ישראל כ-16 שנה, וניהלה בין היתר את חטיבת שירותי ה-CT לגילוי סרטן

שרי שנהב מונתה למנכ"לית Philips Medical Systems Technologies –  החברה המאגדת את פעילויות המו"פ והייצור המתקדם של פיליפס בישראל. שרי הצטרפה לפיליפס לפני כ-16 שנים ושימשה בתפקידים שונים, ביניהם ראש צוות המערכות הקליניות ומנהלת צוות CT Clinical Science Oncology. מהחברה נמסר כי שרי מביאה עימה ניסיון עשיר בניהול ובפרויקטים מורכבים בתחום הפיתוח הקליני-טכנולוגי, תוך הצבת צרכי הלקוח במרכז. שרי הינה בעלת תואר שני בהנדסה ביו-רפואית ותואר ראשון במדעי הרפואה מאוניברסיטת תל אביב.

פיליפס ישראל מונה כיום כ-1,700 עובדים. מרכז הייצור והפיתוח של החברה נמצא בחיפה. פיליפס ישראל פועלת ב-6 אתרים ב-5 מיקומים: 2 בחיפה, קיסריה, נתניה, רעננה ופתח תקווה. פיליפס מתמקדת במחקר, פיתוח וייצור של טכנולוגיות בריאות, בדגש על תחום ההדמיה עם מערכות CT, MRI ועוד.

מטה החברה של חברת-האם, רויאל פיליפס, ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2020 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.3 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-77,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , מכשור רפואי