אלביט תספק מערכות ראיית לילה לצבא בריטניה

8 יוני, 2021

תספק עיניות קסדה לראיית לילה בהיקף של 16 מיליון דולר אשר ייוצרו בבריטניה. ב-18 החודשים האחרונים היא חתמה על הזמנות למשקפות ראיית לילה בהיקף של כ-95 מיליון דולר

חברת אלביט מערכות (Elbit) זכתה בחוזה ראשוני בהיקף של כ-16 מיליון דולר לספק לצבא בריטניה מערכות ראיית לילה מסוג XACT. החוזה הראשוני יבוצע במהלך תקופה של 18 חודשים, וכולל אופציה להזמנות המשך במהלך תקופה של חמש שנים. במסגרת החוזה, החברה הבת הבריטית של אלביט תספק מערכת מיקרו דו-עינית קלת משקל לראיית לילה (Night Vision Goggles) מסוג XACT nv33 NVG בתצורת קסדה.

מערכת XACT nv33 מאפשרת נהיגה בטוחה בשטח ללא שימוש בפנסי הרכב. אלביט מייצרת מערכות ראיית לילה ממשפחת XACT במספר תצורות, בהן כוונת ירי לילית לנשק קל, משקפת ראיית לילה בעלת עדשת ראייה אחת או שתיים, עינית ראיית לילה המתקנת על-גבי קסדה, עינית לחימה אישית לתנאי יום/לילה וכוונת ירי לצלפים. מנכ"ל אלביט בריטניה, מרטין פוסייט, אמר שמערכות הראייה של הצבא הבריטי ייוצרו בבריטניה.

אלביט מספקת מערכות ראיית לילה ללקוחות דוגמת ארה"ב, הולנד, גרמניה, ישראל (צה"ל) ועוד. ב-18 החודשים האחרונים היא חתמה על הזמנות בהיקף של כ-95 מיליון דולר למשקפות ראיית לילה עבור צבא היבשה וכוחות המארינס בארה"ב, הכוחות המיוחדים של משטרת גרמניה ועבור צבא הולנד. ההזמנה האחרונה היא החוזה השלישי של אלביט בריטניה מתחילת 2021, לצד הזמנה בהיקף של 166 מיליון דולר לאספקת טכנולוגיות לאימון צוללות לחיל הים הבריטי והזמנה בהיקף של 137 מיליון דולר עבור מערכות הרכשת מטרות לשימוש קציני סיוע אווירי וצוותי סיוע אש.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אלביט