סיליקון לאבס תספק ערכות Thunderboard למשתתפי סדנאות ה-Bluetooth BLE 5.2

23 יוני, 2021

הכרטיס מופיע בפורמט קטן מאוד של 30 על 45 מ"מ, וכולל חבילה של משאבי חומרה המאפשרים לבצע פיתוח מהיר של יישומים מקושרים בפרוטוקול Bluetooth BLE 5.2. סדנאות התרגול יתקיימו בשבועות הקרובים בימי ג'

חברת סיליקון לאבס (Silicon Labs) תקיים בשבועות הקרובים סדרה של סדנאות Bluetooth הממוקדות בתחום היישום של פתרונות Bluetooth BLE 5.2 באמצעות רכיבי המערכת בשבב (SoC) ממשפחת EFR32BG22, אשר כוללים גם מיקרו-בקר (מבוסס Cortex-M33) וגם ואת מעגלי התקשורת האלחוטית. הסדנאות יתקיימו במתכונת מעשית: כל סדנה תיפתח בהרצאה כללית של כרבע שעה, שאחריה יתקיים תירגול שיימשך כשעה, לאחר מכן יתקיים מחזור של שאלות ותשובות שיימשך כ-45 דקות ובסיומו ייפתחו חדרי תמיכה במתכונת של 1:1 לצורך קבלת ייעוץ אישי וסיוע בהשלמת התרגילים.

החברה הודיעה שכדי לאפשר השתתפות מעשית של משתתפי הסדנאות, היא תספק לכל נירשם את ערכת הפיתוח Thunderboard EFR32BG22, אשר פותח עבור הרכיבים האלה, במטרה לתמוך בהוספת יכולות Bluetooth לאבזרי IoT חסכוניים בהספק המופעלים על-ידי סוללה. הכרטיס מופיע בפורמט קטן מאוד של 30 על 45 מ"מ, וכולל חבילה של משאבי חומרה המאפשרים לבצע פיתוח מהיר של יישומים מקושרים. לצד ערכת השבבים והאנטנה, הכרטיס כולל גם חיישני תאוצה ב-6 צירים, חיישן  Hall Effect, חיישני מדידת עוצמת אור נראה ועוצמת אור אולטרה סגול וחיישני לחות וטמפרטורה.

כל כרטיס מופיע עם כל המחברים הדרושים להפעיל את הכרטיס לתכנת אותו ולדבג אותו. בכל סדנה יוצגו דרכים חדשות לשילוב קישוריות Bluetooth במוצרים הנמצאים בפיתוח.

חברת סיליקון לאבס מיוצגת בישראל על-ידי חברת אלינה הנדסה (Elina)

למידע נוסף ורישום: Bluetooth Workshops: BG22 Project Series


חברת Silicon Labs מיוצגת בישראל על-ידי אלינה הנדסה.

לפרטים נוספים: יוסי חן, מהנדס אפליקציות, 054-4902499

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס , שיווק והפצה