פוורפליט מרחיבה את פעילות המצלמות לניהול ציי רכב

23 יוני, 2021

המצלמות יסייעו להתמודד עם התופעה של פסקי דין קיצוניים המתרחבת בארה"ב. בחודש שעבר זכתה פוורפליט במכרז לאספקת פתרונות טכנולוגיים מקושרים לניהול וניטור צי הרכב של משטרת ישראל, הכולל 7,500 כלי רכב

חברת פוורפליט (PowerFleet), שהוקמה בחודש אוקטובר 2020 בעקבות מיזוג בין חברת פוינטר טלוקיישן (Pointer Telocation) מראש העין וחברת I.D Systems מניו-ג'רזי, הכריזה על ערכת מצלמות וידאו לניהול ציי רכב אשר מותקנות על-גבי משאיות. המצלמות החדשות מסדרה Vista מתוקנות על כל אחד מכלי הרכב בצי, ומבצעות שידורים ישירים אל הענן המאפשרים לנטר את מצב המשאית מרחוק. הן כוללות אלגוריתם בינה מלאכותית המנתח את המידע המגיע מסביבת הרכב ומספק מידע לנהג ולמנהלי הצי על אירועים חריגים כמו בלימות פתע, תאונות וגניבת הרכב.

קו המוצרים החדש עונה לדרישה גוברת בשוק להצטיידות במצלמות מעקב ממונעות (dashboard camera), כתוצאה מעלייה במספר תאונות הדרכים (38,680 הרוגים בשנה בארה"ב), עלייה בהיקף גניבות הרכב ועלייה במספר פסקי הדין שבהם המושבעים בארה"ב קבעו פיצויים בגובה של יותר מ-10 מיליון דולר. פסקי דין שקיבלו בתעשייה את הכינוי “nuclear verdicts”. מצלמות רכב מקושרות מאפשרות להתמודד עם מצבים אלה באמצעות תיעוד שרשרת הארועים שהביאו להתפתחות התאונה.

המוצר החדש מרחיב את פעילות החברה בתחום ניהול משאבים באמצעות מצלמות. עד היום החברה פיתחה מצלמת פנים למכולות לצורך מעקב וניטור תוכן המכולה בזמן המשלוח, ומצלמת רכב עבור מלגזות המסייעות לצורףך מעקב אחר פעילות המפעילים, חיקור תאונות ומעקב אחר נכסי המחסן. חברת פוורפליט מתמחה בפתרונות איתור, ניטור וניהול ציי רכב. לאחר המיזוג היא פועלת במתכונת של חברת אחזקות שבה I.D. Systems  ופוינטר (Pointer Telocation) הן חברות בנות המוחזקות באופן מלא. ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו מכירות החברה בכ-29 מיליון דולר, בהשוואה לכ-30.8 מיליון דולר ברבעון המקביל 2020.

בחודש שעבר היא זכתה במכרז ארבע שנתי לאספקת חבילה של פתרונות טכנולוגיים לניהול הצי של 7,500 כלי הרכב של משטרת ישראל, הכולל 612 סוגי רכב שונים. מערכות הניטור שיותקנו בלי הרכב של המשטרה יהיו מקושרות אל מרכז הבקרה באמצעות הרשת הסלולרית (4G/LTE). המערכות יאמתו את זהות הנהג, יאספו מידע על כל נסיעה כולל מיקום, מצב המנוע, מהירות, אירועים חריגים ועוד. המערכת גם תשמש ככלי מבצעי שיאפשר להקצות יחידות ממונעות לטיפול מיידי באירועים שונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אבטחה , בינה מלאכותית , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: פוורפליט