ראדא תכפיל את תפוקת הייצור בישראל ובארה"ב

3 אוגוסט, 2021

הכנסות החברה עלו ב-12% ל-28.3 מיליון דולר. בחברה החליטו גם להגדיל את המלאים כדי להימנע ממחסור. מתקפת הרחפן במפרץ עומן בשבוע שעבר ממחישה את הצורך במערכות הגנה מפני רחפנים"

צמיחתה העסקית של יצרנית המכ"מים הטקטיים ראדא (RADA) ממשיכה להתקדם בהתאם ליעדי החברה. אתמול (ב') דיווחה על הכנסות של 28.3 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, צמיחה של 61% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וגידול של 12% ביחס לרבעון הקודם. נתון בולט בדו"ח הוא שיעור הרווחיות הגבוה שמציגה החברה, שעלה ל-40%. הרווח הנקי הסתכם ב-10.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.7 מיליון דולר. ראדא מאשררת את תחזיתה להכנסות של יותר מ-120 מיליון דולר ב-2021.

בקופת המזומנים של החברה יש כ-96 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, דב סלע, מסר בשיחת הוועידה לאחר פרסום הדו"ח כי בכוונת החברה להשתמש בכסף הן כדי להכפיל את תפוקת הייצור במפעליה בישראל ובארצות הברית והן כדי להגדיל את מלאי הרכיבים וחומרי הגלם במטרה להימנע ממחסור עתידי. "בהתחשב במחסור הגלובלי הנוכחי ברכיבים ובצורך המתמשך למזער השפעות של מגפת הקורונה על שרשרת האספקה שלנו, החלטנו להגדיל את היקף המלאים בכדי להבטיח זמינות רכיבים לצורך מימוש תוכניות הייצור שלנו. אנו מצפים להמשך צמיחה, בהתבסס על המגמות החיוביות בשווקים בהם אנו פועלים, בעיקר בארצות הברית."

המכ"מים של ראדא מותקנים בסוגים שונים של מערכות הגנה, כדוגמת מערכות לגילוי ויירוט כלי טיס בלתי מאוישים, מערכות הגנה אווירית לטווח קצר (SHORAD), מערכות הגנה מפני טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM), ומערכות הגנה אקטיביות.

מנכ"ל החברה התייחס למפת האיומים בזירות שונות בעולם וכיצד הם משפיעים על הביקוש למכ"מים של החברה. "רק בשבוע שעבר ראינו מתקפה של רחפן במפרץ עומן, וזאת לצד המשך מתקפות הרחפנים והרקטות בעיראק ובמפרץ הפרסי, ולאחרונה גם בצפון הודו. כל אלה ממחישים את הצורך בהגנה מפני כטב"מים. המכ"מים של ראדא מסוגלים לזהות את האיומים הללו במחיר ובביצועים שמאפשרים אימוץ נרחב."

להערכת החברה, השוק הפוטנציאלי לפתרונות מכ"ם טקטי מסתכם בכ-6 מיליארד דולר. "השוק האמריקאי והשוק הגלובלי למוצרים שלנו צפויים להמשיך ולהבשיל בשנים הקרובות, ואנחנו צופים כי נמשיך לצמוח."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , רחפנים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: דב סלע , מכ"ם טקטי , ראדא