שרון גולדברג מונה למנכ"ל מיטרוניקס

18 אוגוסט, 2021

גולדברג הצטרף למיטרוניקס ב-2015 ומשמש כסמנכ"ל הכנסות. בחודש מאי הודיע המנכ"ל אייל טרייבר על כוונתו לעזוב את תפקידו בסוף השנה. מיטרוניקס מייצרת רובוטים לניקוי בריכות. הכנסותיה ב-2020: 911 מיליו שקל

יצרנית הרובוטים לניקוי בריכות מיטרוניקס (Maytronics) הודיעה הבוקר (ד') על מינויו של שרון גולדברג למנכ"ל החברה. בכך מאמץ הדירקטוריון את המלצת ועדת האיתור שהוקמה לאחר שבחודש מאי הודיע המנכ"ל הנוכחי, אייל טרייבר, על כוונתו לפרוש מתפקידו בסוף השנה לאחר 6 שנים בתפקיד.

שרון גולדברג

גולדברג, שמכהן כיום כסמנכ"ל הכנסות (Chief of Revenu), צפוי להיכנס לתפקידו החדש בתחילת חודש נובמבר. גולדברג הצטרף למיטרוניקס ב-2015 בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה. גולדברג משמש כיום גם כדירקטור בחברות-הבנות של מיטרוניקס בארצות הברית, צרפת ואוסטרליה, והיכרותו עם הפעילות העסקית הגלובלית של החברה, שתקל על כניסתו לתפקיד, היתה אחת הסיבות העיקריות להחלטת ועדת האיתור להמליץ עליו, כך לפי ההודעה. בצבא הוא שירת בתפקידי פיקוד במערך טייסות הכטב"מים של צה"ל ויש לו תואר בהנדסת אווירונוטיקה מהטכניון.

הכנסותיה של מיטרוניקס ב-2020 הסתכמו ב-911 מיליון שקל, לעומת 694 מיליון שקל ב-2019. החברה מעריכה כי היא מחזיקה בנתח של כ-50% משוק הבריכות הפרטיות וכ-37% משוק הבריכות הציבוריות. החברה מעריכה שבעולם יש כיום 24.8 מיליון בריכות, ורק 6.4 מיליון מהן מנוקות באמצעות רובוטים. מדובר בשוק במגמת צמיחה ארוכת טווח: רוב הבריכות אינן מטופלות באמצעות רובוטים, ומכיוון שיש להם יתרונות ברורים על-פני שיטות אחרות, החברה מעריכה שהשוק יצמח בשנים הקרובות בקצב של 8%-12% בשנה.

בנובמבר 2019 החברה החליטה להרחיב את קיבולת הייצור של המפעל באיזור התעשייה דלתון שליד קיבוץ ברעם, ולבצע בו השקעה בהיקף כולל של כ-22 מיליון שקל, כדי לתת מענה לגידול המואץ בפעילות החברה. כיום החברה מפעילה שני מפעלי ייצור, המפעל בדלתון והמפעל בקיבוץ יזרעאל, המספקים לה קיבולת ייצור של 600,000 רובוטים בשנה. עם השלמת הרחבת תשתית הייצור החברה תוכל לייצר מיליון רובוטים בשנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , רובוטיקה

פורסם בתגיות: מיטרוניקס , שרון גולדברג