שת"פ אסטרטגי בין Keysight ו-SCADAfence התל אביבית

23 ספטמבר, 2021

טארן סינג, Keysight: "השותפות שלנו עם SCADAfence תאפשר לארגונים תעשייתיים לקצר את תהליך הזיהוי, מיפוי והתמודדות עם האיומים - ממספר שבועות למספר ימים"

חברת SCADAfence, התל אביבית, המפתחת פתרונות הגנת סייבר לרשתות תפעול תעשייתיות (SCADA), הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Keysight Technologies בתחום הקישוריות והאבטחה של רשתות תפעוליות (OT), במטרה לשפר את השליטה בסביבות תעשייתיות ולאתר פעילות עוינת. במסגרת שיתוף הפעולה הן ישלבו את פלטפורמת SCADAfence לבדיקת עומק של חבילות מידע ביחד עם פלטפורמות Network test Access Points ו-Network Packet Brokers של קיסייט, כדי לספק נראות מלאה לתעבורה ברשת, אבטחה וניהול מלאי הנכסים של הלקוחות התעשייתיים.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם Keysight Technologies", אמר מנכ"ל SCADAfence, אלעד בן מאיר, "הגנה ואבטחת סביבת ה-OT מפני איומי אבטחה וחריגות קיבלה עדיפות עליונה במגזר התעשייתי". "איומים רבים מבעבר מכוונים כיום אל תשתיות קריטיות ברשתות ה-OT וה-IoT", אמר סגן נשיא פתרונות ארגוניים ב-Keysight, טארן סינג. "זיהוי, מיפוי והתמודדות עם האיומים האלה עשוייה להימשך שבועות ואפילו חודשים, עד להשגת יכולת עמידות בפני פגיעות. השותפות שלנו עם SCADAfence תאפשר לארגונים תעשייתיים לקצר את התהליך ממספר שבועות למספר ימים".

סביבת הייצור המודרנית רווייה במערכות אוטומטיות, חיישנים ורשתות תקשורת, ומתחברת אל התשתית הארגונית, ואל מערכי המלאי, ההזמנות והתקשורת מול גורמים חיצוניים. חברת SCADAfence פיתחה פתרון הגנה על רשתות ICS/SCADA תעשייתיות באמצעות זיהוי בזמן אמת של מתקפות סייבר, התראות על שיבושים אפשריים העשויים להשבית מערכות, כלים לאיתור נקודות תורפה ועוד. בחודש מרץ 2021 החברה השלימה גיוס הון בהיקף של 12 מיליון דולר, בהובלת קרן JVP ובהשתתפות Rapid7 ובעלי מניות אחרים בחברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות

פורסם בתגיות: ScadaFence