MicroSys הכריזה על כרטיס משובץ מבוסס היילו

30 ספטמבר, 2021

הכרטיס כולל חמישה מעבדים של היילו התל אביבית, המספקים לו עוצמת עיבוד של עד 130TOPS, המאפשרת להריץ רשתות נוירוניות גדולות באבזרי הקצה. השלב הבא: כרטיס AI לתעשיית הרכב

בתמונה למעלה: כרטיס miriac® AIP-LX2160A הכולל חמישה מעבדים של היילו

חברת MicroSys Electronics ממינכן, גרמניה, הכריזה על מעבד משובץ ברמת שרתים המיועד לפיתוח יישומי בינה מלאכותית ומבוסס על מעבדי הבינה המלאכותית Hailo-8 של חברת Hailo התל אביבית. "שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם היילו הוא אבן דרך חשובה עבורנו", אמרה  מנהלת מיקרוסיס, סופיה שינדלר.

"מעבדי הבינה המלאכותית של היילו מאפשרים לאבזרי קצה להריץ יישומי רשתות עומק מלאים, בצורה יעילה וחסכונית". מייסד משותף ומנכ"ל היילו, אור דנון, אמר ששיתוף הפעולה עם מיקרוסיס מחזק את מעמדה של החברה בתחום הבינה במלאכותית באבזרי קצה. "אנחנו מצפים להמשיך בעבודה עם מיקרוסיס כדי להביא את היכולת הזאת לשוק התעשייתי ולתעשיית הרכב".

חברת מיקרוסיס מפתחת כרטיסי עיבוד ממוחשבים בדומה לחברת ואריסייט הישראלית, המבוססים על מעבדי NXP. המוצר הראשון שפותח בשיתוף עם היילו הוא ערכת miriac® AIP-LX2160A המבוססת על מעבד  QorIQ של NXP וכוללת 5 מעבדי היילו המספקים עוצמת עיבוד כוללת של 130TOPS המאפשרת להריץ רשתות נוירוניות גדולות ברמת Resnet-50, Mobilenet-V1 או YOLOv5m. הכרטיס מופיע בתצורת שרת SoM מוקשח עבור יישומי תקשורת תובעניים, ובתצורה של מחשב מלא בכרטיס יחיד.

חברת Hailo הוקמה בפברואר 2017 על-ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, שהם בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום כ-150 עובדים בתל-אביב ובחו"ל. לאחרונה היא הכריזה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם מקניקה מיפן, עם לאנר ו-VeCow מטייוואן, ועל הסכם עם פיתוח משותף עם Imaging Leopard, Socionext ו-AWS לפיתוח מצלמה חכמה המבצעת עיבוד תמונה מיידי באמצעות בינה מלאכותית

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים