אפלייד מטיריאלס ישראל מכפילה את קיבולת הייצור בארץ

14 אוקטובר, 2021

מגדילה את רצפת הייצור ברחובות בכ-3,600 מ"ר ומגייסת 250 עובדים, בנוסף ל-1,800 המועסקים בישראל כיום. מכירותיה צפויות לעבור השנה את רף המיליארד דולר

בתמונה למעלה: שרת הכלכלה אורנה ברביבאי (במרכז) בחדר הנקי החדש של אפלייד מטיריאלס

חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) מגדילה את שטחי הייצור בקמפוס החברה בפארק המדע ברחובות בכ-3,200 מ"ר, בנוסף לחדרים הנקיים הקיימים של החברה, בשטח כולל של כ-4,000 מ"ר. החברה מסרה שעם השלמת התהליך, יוגדל כושר הייצור של החברה בישראל בכ-160%. לאחרונה ביקרה שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, בחדר הנקי החדש בשטח של כ-1,000 מ"ר, שהוא השלב הראשון בפרוייקט הרחבת כושר הייצור בארץ.

אפלייד ישראל פועלת כחברה עסקית עצמאית בבעלות אפלייד מטיריאלס העולמית, אשר אחראית לכל מרחב הפעילות בתחום מערכות בקרת ייצור שבבים: פיתוח, תכנון, ייצור, שיווק ומכירות, ותמיכה בלקוחות באתרי הייצור בארה"ב, באסיה ובאירופה. להערכת החברה, בשנת הכספים 2021 יצמחו מכירותיה בכ-60% ויעברו לראשונה את רף ההכנסות השנתי של 1 מיליארד דולר. בין השאר, החברה מעריכה שבעקבות המחסור הגדול בשבבים המעיק על התעשייה העולמית, בשנים הקרובות יגבר הביקוש לרכישת מערכות ייצור ובקרת שבבים עבור קווי ייצור חדשים שיצרני השבבים מקימים.

לקראת 2,000 עובדים בישראל

כיום החברה מעסיקה כ-1,800 עובדים בישראל, ונמצאת בגיוס מואץ של עוד כ-250 עובדים, בהמשך לכ-300 עובדים חדשים שהצטרפו אליה בשנתיים האחרונות. החברה מסרה שהיא מבצעת רכש בישראל בהיקף של כמיליארד שקל בשנה. נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל, עופר גרינברגר, אמר שההרחבה המשמעותית של פעילות החברה בישראל, מהווה הבעת אמון גדולה של הנהלת החברה העולמית בביצועים של החברה ובכח האדם האיכותי הישראלי.

אפלייד מטיריאלס מספקת טכנולוגיות ומכונות לייצור שבבים וצגים. החברה בישראל אחראית על תחום מערכות הבדיקה ובקרת תהליכי ייצור שבבים (Process Diagnostics and Control). ברבעון השלישי של 2021 צמחו מכירות אפלייד העולמית בכ-41% והסתכמו בכ-6.2 מיליארד דולר. נשיא ומנכ"ל החברה, גארי דיקרסון, אמר שהפעילות בישראל היא אחד ממנועי הצמיחה של החברה. "אנחנו רואים ביצועים גבוהים בתחום אבחון תהליכים ובקרה, שבו אנחנו מצפים לצמוח ביותר מ-60% בשנת 2021".

למידע על אפשרויות תעסוקה בחברה: אפלייד מטיריאלס ישראל

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Jobs , אפלייד מטיריאלס