קרדיאק-סנס החלה בשיווק השעון הרפואי. קיבלה הזמנות בהיקף של 150 מיליון דולר

19 אוקטובר, 2021

דיווחה כי הוציאה משלוח ראשון של מאות שעונים להודו. משלוחים לעוד כ-20 מדינות צפויים בשבועות הקרובים. השעון של החברה מנטר מדדים חיוניים ומשמש לזיהוי הפרעות בקצב הלב

חברת קרדיאק-סנס (CardiacSense), שפיתחה שעון רפואי לניטור מדדים חיוניים וזיהוי הפרעות בקצב הלב, הודיעה היום (ג') כי שלחה משלוח ראשון של מאות שעונים רפואיים ללקוחות בהודו. המשלוח להודו מסמן את תחילת המסחור של השעון הרפואי שפיתחה החברה. החברה מדווחת כי צבר ההזמנות שלה עומד על כ-150 מיליון דולר. משלוחים נוספים צפויים לצאת כבר בשבועות הקרובים ליותר מעשרים מדינות נוספות. החברה דיווחה בעבר על הסכמי הפצה בספרד, טורקיה, אורוגוואי, אוסטרליה, דרום אפריקה, צ'ילה, הודו, שווייץ ואיחוד האמירויות. 

בקרדיאק-סנס מספרים כי ההפצה בהודו תתבצע על ידי המפיץ המקומי, שמפעיל מערך של מאות אנשי מכירות, שירות ויועצים רפואיים וכן מרכז שירות והדרכה למשתמשי השעונים ובתי החולים. הודו הנה המדינה בעלת האוכלוסייה השנייה בגודלה בעולם, והיא מבוזרת על פני שטחים נרחבים, מה שמקשה לספק שירותי בריאות ברמה גבוהה לכלל האוכלוסייה. מקראדיאק-סנס נמסר כי יכולות הניטור הרפואי באמצעות שעון החברה יאפשרו לספק שירותי רפואה מתקדמים בכל המדינה ללא תלות במקום או מרחק.

לקוחות יעד מרכזיים: חולים כרוניים ובתי חולים

קרדיאק-סנס פיתחה אבזר ניטור רפואי אישי המאפשר לנטר הפרעות בקצב הלב ולזהות מראש התפתחות של תופעת פרפור עליות, שהיא הפרעת הלב הנפוצה ביותר אשר מביאה למותם של כ-130 אלף בני אדם בשנה בארצות הברית בלבד. האבזר מתבסס על חיישן אופטי ייחודי ואלגוריתם המאפשר לעקוב אחר פעילות הלב וכלי-הדם באמצעות ניטור שינויים בנפח כלי-הדם (PPG).

הוא יכול לשמש כחלופה לבדיקת א.ק.ג, המבוצעת בבית חולים או במרפאה, וכך לנטר את פעילות הלב של חולים בסיכון מרחוק ובאופן רציף, 24 שעות ביממה, ולאורך שגרת חייו של המטופל. בחברה מייעדים אותו לשני צרכים עיקריים: ניטור חולים כרוניים מרחוק וניטור מאושפזים בבית חולים, למדידה במכשיר אחד של מספר פרמטרים רפואיים הנמדדים היום על-ידי מספר מכשירים.

חברת א.י. אלקטרוניקה (AY Electronics) היא משקיע משקיע אסטרטגי בחברה המעניק לה גם את התמיכה והסיוע בפיתוח המוצר, בהנדסה, בניהול שרשרת האספקה ובייצור.

האזינו לשיחה עם מנכ"ל קרדיאק-סנס, אלדד שמש, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה במאי 2020:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: קרדיאק-סנס