זינוק בהכנסות OTI

16 נובמבר, 2021

החברה, המפתחת מערכות תשלום ללא מגע, נפגעה מאוד ממלחמת הסחר ומגלה סימני התאוששות לאחר שרשמה גידול של 69% בהכנסות ל-5 מיליון דולר. בשבוע שעבר מינתה את אמיר עילם למנכ"ל

חברת On Track Innovations מראש פינה, המפתחת מערכות תשלום מבוססות תקשורת אלחוטית קצרת טווח, דיווחה אתמול (ב') על הכנסות של 5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2021, זינוק של 69% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2020. מדובר במגמת התאוששות לאחר הפגיעה שנגרמה לחברה בעקבות מלחמת הסחר בין ארצות הברית לסין, שהחלה בימי ממשל טראמפ. שולי הרווח עמדו על 26%, ובשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

חברת OTI מעסיקה כ-130 עובדים ומספקת מערכות אוטומטיות לתשלום לא מזומן, המיושמות בעיקר בתחנות דלק, רשתות מזון, קיוסקים, מכונות ממכר אוטומטיות וכן ובעמדות כירטוס של מערכות הסעת המונים. המערכות מבוססות על פרוטוקול תקשורת בטווח אפס (NFC), המאפשר לזהות באופן אלקטרוני את כרטיס התשלום ולבצע מיידית את העסקה. התגובה שלה למשבר היה ביצוע שינוי אסטרטגי ובניית פתרונות תשלום מלאים, כולל מתן שירותים במתכונת של Software as a Service. במתכונת הזאת, הלקוח משלם תמורת רישוי ותמלוגים לפי מספר העסקאות שהוא מבצע במערכות. ברבעון האחרון ההכנסות ממודל ה-SaaS הסתכמו ב-400 אלף דולר. 

בשבוע שעבר הודיעה החברה על מינויו של אמיר עילם למנכ"ל החברה במקומו של יהודה הולצמן, אשר הודיע על רצונו לפרוש מסיבות אישיות, לאחר שנתיים בתפקיד המנכ"ל. עילם הצטרף לחברה בשנת 2005 ומילא בה תפקידים רבים. בשנת 2012 הוא מונה לסמנכ"ל המו"פ ומילא תפקיד מרכזי בתפנית האסטרטגית של החברה לכיוון אספקת פתרונות שלמים במקום מוצרים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות