בעקבות הברקזיט, בריטניה מגדירה תקן הסמכת מוצרים עצמאי

12 דצמבר, 2021

החל מה-1 בינואר 2022 בריטניה מחילה אישור תקן חדש בשם UKCA Marking, אשר מחליף את הסימון האירופי CE Marking. היצרנים מקבלים תקופת הסתגלות של שנה, עד ל-1 בינואר 2023

החל מה-1 בינואר 2022 בריטניה היא כבר לא חלק מהאיחוד האירופי. אחת מהשלכות המהלך היא שבריטניה מבצעת שינויים רגולטוריים בדרישות לקבלת אישורי שיווק ציוד אלקטרוני ברחבי הממלכה. חברת 360Compliance המספקת שירותי בדיקה והסמכה לציוד אלקטרוני, דיווחה שרוב התקנות הרגולטוריות של בריטניה נשארו דומות מאוד לדרישות האיחוד האירופי, אולם ייתכן שבעתיד יהיו הבדלים. בריטניה דורשת אישור תקן חדש בשם UKCA Marking, אשר מחליף את הסימון האירופי CE Marking.

אישור התקן הבריטי החדש תקף לאנגליה, וויילס וסקוטלנד בלבד. צפון אירלנד תמשיך להכיר באישורי CE Marking. בשלב הראשון בריטניה מעניקה תקופת חסד של שנה אחת, ותאפשר לעסקים להמשיך ולסמן את מוצריהם בסימון CE Marking, אולם החל מה-1 בינואר 2023 לא יהיה ניתן למכור בבריטניה מוצרים שלא קיבלו הסמכת UKCA Marking ומוצרים שהסימון הזה לא מוצמד אליהם.

חברת 360Compliance מספקת באתר האינטרנט שלה עידכון רציף של השינויים הרגולטוריים בכל העולם, בתחום ההסמכה והדרישות ממוצרים אלקטרוניים. בין העידכונים האחרונים: קנדה פירסמה תקן חדש לציוד תקשורת אלחוטי בקטגוריית Licence-Exempt Radio Apparatus: Category I Equipment, אשר מציג דרישות חדשות בפני מוצרים העובדים בתדרי 24GHz-24.25GHz, בתדרי 902MHz-928MHz ובתדרי 5,725MHz-5,875MHz.

למידע נוסף ועידכונים שוטפים: 360Compliance

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: 360Compliance , הסמכה , תקן