שיפורים באוסילוסקופ MSO-5 של טקטרוניקס

13 ינואר, 2022

חמש שנים לאחר יציאת האוסילוסקופ הדיגיטלי הראשון של המשפחה, הכריזה טקטרוניקס על הדור החדש, Series 5 B MSO, הכולל תמיכה בתרשימי בודה (Bode) ובעבודה בענן באמצעות לחיצת כפתור

חברת טקטרוניקס (Tektronix) הכריזה על השקת גרסה חדשה של אוסילוסקופ האותות המעורבים (Mixed Signal Oscilloscope – MSO) מסדרה 5. האוסילוסקופ החדש, Series 5 B MSO, כולל כניסת auxiliary trigger המאפשרת למשתמשים להסתנכרן אל אותות חיצוניים בלא לנצל לצורך זה את ערוצי כניסת האותות הקיימים במכשיר, ועל-ידי כך לא לפגוע בביצועיהם. המכשיר כולל אופציה להתקנת מחולל אותות בטווח תדרים של 50MHz – 100MHz, בהתאם לדגם, ויכולת לבצע מדידות עכבה של המעגלים הנבדקים ולהפיק תרשימי בודה (Bode plots) שלהם.

המכשיר מצוויד בתוכנת TekScope המאפשרת להמשיך ולעבד את המדידות גם מחוץ למעבדה ולשתף את התוצאות עם צוותים מרוחקים. התוכנה מקושרת לענן, והפעלת היישום באמצעות כפתור הפעלה במכשיר עצמו, מאפשרת שמירת התוצאות בענן (TekDrive cloud storage) בלחיצת כפתור. יכולות חדשות נוספות כוללות: 

ההכרזה על משפחת Series 5 B MSO מהווה את השדרוג הגדול הראשון של מכשירי Series 5 B MSO מאז שהם יצאו לשוק בשנת 2017. בשתי הגרסאות, המכשירים מספקים רוחב פס של עד 1GHz, דגימת אות באמצעות ממיר ADC ברזולוציה של עד 12 סיביות ומגוון בחונים, כולל בחוני IsoVu מבודדים. בסך הכל, מאז יציאת המשפחה אל השוק, המכשירים קיבלו 16 עידכוני קושחה. 

החברה מסרה שהמכשירים זמינים בשוק. למידע נוסף: Series 5 B MSO

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: אוסילוסקופ , טקטרוניקס , צב"ד