מירב גרוסמן מונתה למנכ"לית המכון ליצור מתקדם

27 ינואר, 2022

המכון מספק לחברות תעשייה בישראל שירותי אבחון, ייעוץ והטמעה מסובסדים בתחום התעשייה החכמה. "נרגשת לקבל את התפקיד החשוב הזה ולהצעיד את התעשייה הישראלית אל עבר החדשנות והקדמה"

מירב גרוסמן מונתה למנכ"לית המכון לייצור מתקדם שבאזור התעשייה תפן. תפקידו של המכון הוא לסייע למפעלי תעשייה בישראל לייעל תהליכים ולשפר את הפריון בעזרת הטמעת טכנולוגיות מתקדמות. גרוסמן מחליפה בתפקיד את בני אמויאל.

גרוסמן מביאה עימה קרוב ל-30 שנות ניסיון ניהולי בתעשייה. היא מילאה שורה של תפקידים בכירים ובהם מנכ"לית פניציה שילד, שותפה בכירה בתפן, סמנכ"לית שרשרת אספקה בפניציה וב-Q Medical Devices. בשנתיים האחרונות גרוסמן מלווה ארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ויישום תעשיה 4.0. היא בוגרת הטכניון בהנדסת מערכות מידע ובעלת MBA בהתמחות ניהול טכנולוגיות מידע מאוניברסיטת תל אביב.

מירב גרוסמן: "אני מתרגשת לקבל על עצמי את התפקיד החשוב הזה ולהצעיד את התעשייה הישראלית אל עבר החדשנות והקידמה ולסייע לאלפי מפעלים בישראל לפרוץ קדימה." יו"ר המכון היא מלי ביצור-פרנס, מנכ"לית קבוצת תפן.

המכון לייצור מתקדם, שהוקם בינואר 2020 ביוזמת מינהל התעשיות במשרד הכלכלה במטרה לקדם חדשנות במפעלי תעשייה ופועל מאזור התעשייה תפן, מספק לחברות תעשייה ברחבי הארץ שירותי איבחון, ייעוץ והטמעה מסובסדים בתחום התעשייה החכמה (industry 4.0). עד כה השלים המרכז יותר ממאה תהליכי אבחון מול מפעלי תעשייה בארץ.  המכון מנוהל על ידי קבוצת הייעוץ תפן (Tefen), בשיתוף חברת ESI ומכללת אורט-בראודה, שזכו במכרז לניהול המכון.

המכון חנך באחרונה מרכז הדגמה גדול המציג את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם התעשייה החכמה. הקומפלקס, שהוקם באזור התעשייה תפן בעלות השקעה ראשונית של כ-5 מיליון שקל, משתרע על פני מאות מ”ר ומאפשר למנהלים, אנשי תעשייה וגם לציבור הרחב להתרשם  ממגוון פתרונות בתחומים כגון אוטומציה, רובוטיקה, בקרה וניהול רצפת ייצור, IoT, הדפסה בתלת-מימד, אנליטיקה תפעולית, בינה מלאכותית ועוד.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , מינויים , תעשייה וניהול

פורסם בתגיות: המכון לייצור מתקדם , מירב גרוסמן