סקאוטקאם חתמה על הסכם עם יצרנית העדשות היפנית סומיטה

20 פברואר, 2022

סומיטה תשלב את העדשות המיניאטוריות של סקאוטקאם במוצרי מכשור רפואי, בתמורה לתמלוגים. לא מכבר חנכה סומיטה מפעל חדש לייצור רכיבים למכשור רפואי

חברת סקאוטקאם (ScoutCam) מעומר, המייצרת מצלמות מיניאטוריות ליישומי מכשור רפואי ותחזוקה תעשייתית, חתמה על הסכם תמלוגים עם יצרנית הרכיבים האופטיים היפנית Sumita Optical Glass. במסגרת ההסכם, סומיטה תשלב את המצלמות הזעירות של סקאוטקאם במוצרי מכשור רפואי שהיא מפתחת ומשווקת בעולם.

סומיטה, שנוסדה ב-1953, מייצרת רכיבים אופטיים כמו עדשות, סיבים אופטיים ופילטרים למגוון תעשיות כמו מכשור הרפואי, תקשורת, מדידות, תאורה ואופטו-אלקטרוניקה. בתחום המכשור הרפואי, מייצרת סומיטה עדשות ומוליכי אור לאנדוסקופים, מיקרוסקופים ומכשירים נוספים. במאי 2021 חנכה סומיטה מפעל חדש לייצור רכיבים עבור מכשור רפואי.

חברת סקאוטקאם, שהתפצלה ממדיגוס, מייצרת מצלמות וידאו זעירות שפותחו במדיגוס עבור יישומים רפואיים. היא מספקת אותן לרובוט בקרת הלוויינים של נאס”א, עובדת עם ווסטינגהאוס ו-Areva הצרפתית על שילובן במערכות בקרת טמפרטורה של כורים גרעיניים, ועם רולס-רויס על שילובן במערכות בדיקת מנועי סילון וצוללות גרעיניות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Sumita , סקאוטקאם