Kyocera AVX רוכשת את חטיבת הקבלים של ROHM היפנית

6 מרץ, 2022

העברת מפעלי הייצור, העובדים וכל הקניין הרוחני תושלם עד אוגוסט 2022. חברת ROHM תתמקד בתחום השבבים לתעשיית הרכב ומוצרים תעשייתים. הכינה תקציב של 3.5 מיליארד דולר למימון האסטרטגיה, כולל מיזוגים ורכישות

בתמונה למעלה: קבל טנטלום מתוצרת קיוסרה

חברת ROHM Semiconductor היפנית חתמה על הסכם למכירת חטיבת הקבלים שלה לחברת Kyocera AVX. במסגרת העיסקה יועברו לידי קיוסרה כל הנכסים של ייצור קבלי טנטלום וקבלים פולימריים, כולל העובדים, מתקני הייצור והקניין הרוחני. המעבר מתוכנן להסתיים עד לאוגוסט 2022. עד השלמתו ROHM תמשיך לייצר קבלים עבור קיוסרה כדי לוודא אספקה רציפה ללקוחות.

מנכ"ל Kyocera AVX, ג'וני סארוויס, אמר שהעיסקה מרחיבה את כושר הייצור של החברה בתחום הקבלים. כיום החברה מפעילה ארבעה מפעלים לייצור קבלים. מבחינת ROHM, אשר החלה את דרכה כיצרנית נגדים ורכיבים פאסיביים, מכירת חטיבת הקבלים היא יציאה מתחום זניח, אשר היה אחראי לפחות מכ-5% ממכירותיה ב-2021, שנה שבה הן הסתכמו בכ-3.4 מיליארד דולר.

הפעילות העיקרית של חברת ROHM היא בתחום השבבים, בעיקר ייצור רכיבי הספק דיסקרטיים, מיקרו-בקרים, רכיבים אנלוגיים, מודולי תקשורת, ערכות שבבים ללוחות-אם מבוססי אינטל ורכיבים נוספים האחראים ביחד לכ-45% ממכירותיה. העיסקה בוצעה במסגרת אסטרטגיית צמיחה שנועדה למקד אותה בתחום השבבים לתעשיית הרכב ולמוצרים תעשייתיים.

להערכת החברה, האסטרטגיה החדשה תביא את החברה לצמיחה באופן שיורגש כבר ב-2025. החברה מסרה שבמקביל לצמיחה אורגנית בתחום האלה, היא מחפשת הזדמנויות למיזוגים ורכישות. כדי לממן את המהלך הזה החברה הקציבה סכום של כ-3.5 מיליארד דולר שיושקע בחברה עד לשנת 2025.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים

פורסם בתגיות: ROHM