אנלוג קטפה את מנהל חטיבת ה-PC של אינטל

10 מרץ, 2022

גריגורי בריאנט ניהל עד לאחרונה את החטיבה הגדולה והריווחית ביותר של אינטל. הוא ייכנס לתפקיד חדש, שבמסגרתו ינהל את כל היחידות העסקיות המרכזיות של חברת אנלוג דיווייסז

חברת אנלוג דיווייסז (Analog Devices – ADI) גייסה לשורותיה את גריגורי בריאנט, אשר מגיע אליה מחברת אינטל שבה שימש עד לאחרונה כמנהל חטיבת המחשבים האישיים (Client Computing Group). מדובר בחטיבה הגדולה והריווחית ביותר של אינטל. במסגרת עבודתו ניהל בריאנט צוות של 5,000 עובדים. בין השאר, היא אחראי על איתור תחומי צמיחה חדשים עבור אינטל. בעמוד האישי שלו בלינקדאין הוא הסביר שאחרי 30 שנה באינטל הוא החליט לבדוק הזדמנויות חדשות. במקומו מונתה לתפקיד מישל ג'ונסטון מולטהאוס, אשר מגיעה לתפקיד מניהול השיווק והמכירות של קבוצת התקשורת באינטל.

בריאנט ייכנס לתפקיד חדש בחברת אנלוג: נשיא ומנהל היחידות העיסקיות של מוצרים תעשייתיים, רכב, תקשורת, בריאות דיגיטלית ומוצרים צרכניים. הוא ייכנס לתפקיד בשבוע הבא וידווח ישירות לנשיא ומנכ"ל ADI, וינסנט רוש. אנלוג דיווייסז האמריקראית היא מיצרניות השבבים הגדולות בעולם. החברה מעסיקה כ-25,000 עובדים.

בשנת הכספים 2021 שהסתיימה בחודש אוקטובר האחרון, צמחו מכירות ADI ב-31% והסתכמו בכ-7.3 מיליארד דולר. בשבוע שעבר החברה הודיעה על שהיא תשקיע 100 מיליון אירו בשלוש השנים הבאות במרכז הפיתוח השיתופי שלה באירלנד,  ADI Catalyst, המספק תמיכה ומבצע פרוייקטים משותפים עם לקוחות ושותפים עסקיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: אנלוג דיווייסז