זיו בלפר מונה לחבר בהנהלת PTC העולמית

14 מרץ, 2022

בלפר משמש כמנהל כל מרכזי הפיתוח של החברה בעולם המעסיקים כ-1,700 מהנדסים, וכמנהל מרכז הפיתוח בישראל. חברת PTC מספקת תוכנות לניהול חיי המוצר, ומתחרה בסולידוורקס וסימנס PLM

זיו בלפר מונה לחבר בהנהלה הבכירה של חברת התוכנה הבינלאומית PTC. בלפר משמש כמנהל מרכז הפיתוח של  PTC בישראל וסגן נשיא עולמי למחקר ופיתוח של החברה. במסגרת המינוי, הוא יהיה חבר בצוות המצומצם המגדיר את האסטרטגיה של החברה הגלובלית. בשנת 2019 הוא מונה לתפקיד סגן נשיא עולמי למחקר ופיתוח של החברה. במסגרת התפקיד הוא מנהל את פיתוח כל קווי מוצרי החברה ואת 1,700 אנשי הפיתוח העובדים במרכזי הפיתוח של החברה בעולם.

חברת PTC מבוסטון, ארה"ב, נחשבת אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם בתחום התוכנות לתכנון תעשייתי. היא מספקת כלים לניהול מחזור חיי המוצר משלבי התכנון ועד התחזוקה, כולל כלים לתכנון דיגיטלי תלת מימדי והדמיית תפקודו, המתחרים במוצרי חברות כמו סולידוורקס של דאסו, סימנס PLM ובחלק מהמוצרים גם באוטודסק. בין לקוחותיה:  טויוטה, לפולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה ועוד. 

פיתוח ישראלי של מוצרים אסטרטגיים

מרכז הפיתוח הישראלי של PTC החל לפעול בשנת 1991, ונחשב למרכז הפיתוח השני בגודלו של PTC העולמית. הוא אחראי לפיתוח מוצרים מובילים של PTC, דוגמת הגרסה החדשה של פלטפורמת התיב”םCreo 3D של  של החברה, אשר תוכננה בישראל במחדש ויצאה לשוק בשנת 2019. בחודש מאי 2021 נחתם הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין PTC לבין הטכניון בחיפה שבמסגרתו תעביר החברה את 100 עובדי מרכז הפיתוח החיפאי שלה מפארק התעשייה מת”ם, לבניין ייעודי בטכניון בחיפה, בהשקעה של 15 מיליון שקלים לחמש שנים.

החברה מתכננת להרחיב את מרכז הפיתוח בשנים הקרובות. בנוסף, היא תסייע במחקר ובשדרוג תהליכי הלימוד בטכניון בתחומים הקשורים לטכנולוגיות ייצור מתקדם. הטכניון ו-PTC יפעלו להקמת מועדון חברות תעשייתיות שיתמקד בשיתופי פעולה ביניהן. חברת PTC נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-11.9 מיליארד דולר. בשנת 2021 הסתכמו מכירותיה בכ-1.81 מיליארד דולר. החברה דיווחה שהיא מוכרת לכ-30,000 ארגונים בעולם, מתוכם כ-70 בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: PTC