עמנואל נחמיאס מונה למנהל פיתוח עסקי במעבדת רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל  

29 מרץ, 2022

עמנואל מגיע עם 15 שנות ניסיון בתאגידים ישראלים וצרפתים בתחום התחבורה החכמה. בעבר הוא עבד עם קבוצת רנו-ניסאן, Valeo, וקבוצת קרסו, שבה שימש כמנהל חדשנות ותחום כלי-רכב חשמליים

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל הודיעה היום (ג') על מינויו של עמנואל נחמיאס למנהל הפיתוח העסקי. המעבדה פועלת מפארק עתידים בתל-אביב, ומתמקדת באיתור ובדיקות היתכנות (PoC) של טכנולוגיות ישראליות בתחום הרכב במטרה לשלב אותן במכוניות ובשירותים של הקבוצה הגלובלית. עמנואל מגיע עם 15 שנות ניסיון בתאגידים ישראלים וצרפתים בתחום התחבורה החכמה. בעבר הוא עבד עם קבוצת רנו-ניסאן, Valeo, וקבוצת קרסו, שבה שימש כמנהל חדשנות ותחום כלי-רכב חשמליים.

במסגרת התפקיד, הוא יהיה אחראי על קידום שיתופי הפעולה בבדיקות היתכנות חדשות של המעבדה עם התעשייה המקומית, בחינת תחומים נוספים לפעילות המעבדה וזיהוי מגמות חדשות בתעשיית האוטוטק הישראלית. מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי (Alliance) תל אביבמנוהלת על-ידי עמוס שצ'ופק ובוחנת פתרונות חדשניים לעולם הרכב. היא מתמקדת בתחומים כמו חיישנים, אבטחת סייבר, דאטה ובינה מלאכותית (AI), רכב חשמלי ועוד.

מאז הקמתה פברואר 2018, המעבדה הובילה כ-30 פרויקטים משותפים עם חברות ישראליות. המעבדה ממוקמת בפארק עתידים תל-אביב, ומפעילה במקום מתקן בשטח של 1,600 מ"ר המספק לסטארטאפים חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על-גבי כלי-רכב אמיתיים וגם צוות מהנדסים ומומחים היושבים בישראל באופן קבוע. מאז  המעבדה פועלת במסגרת תוכנית המעבדות הטכנולוגיות של רשות החדשנות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: נחמיאס , רנו-ניסאן-מיצובישי