בקרוב ייצא מדריך עסקים ישראל-הודו 2022

7 אפריל, 2022

המדריך ייצא במהדורה חגיגית לרגל 30 שנה ליחסים בין ישראל להודו. הוא מופק בשיתוף שגרירות ישראל בדלהי, הקונסוליות במומביי ובבנגלור, מכון הייצוא וארגון CII ההודי

הכתבה בחסות פפריקה הפקות

הקשרים העסקיים בין חברות ישראליות לבין חברות טכנולוגיה הודיות והשוק ההודי נמצאים בצמיחה גדולה. כדי להגביר את החשיפה ההדדית, ולציין את יובל ה-30 לכינון הקשרים הדיפלומטיים והמסחריים בין הודו וישראל, ייצא בקרוב "מדריך עסקים ישראל-הודו 2022", אשר יופץ בגרסה דיגיטלית ומודפסת גם בהודו וגם בישראל. המדריך יוצא בשיתוף פעולה עם שגרירות ישראל בניו דלהי, הקונסוליות במומביי ובבנגלור, והקונפדרציה של התעשייה ההודית CII.

המדיך מופק בסיוע מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ולשכת המסחר ישראל-אסיה, ויופץ בקרב מאות אלפי חברות הודיות ואלפי חברות ישראליות. בהודו הוא יופץ על-ידי הקונפדרציה של התעשייה ההודית (CII), על-ידי השגרירות הישראלית והקונסוליות בהודו, וכן על-ידי ארגונים מקומיים נוספים. בישראל הוא יופץ לחברי מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים, לשכת המסחר ישראל-אסיה ועוד.

הפרוייקט מתבצע ביוזמת חברת פפריקה הפקות הישראלית. לדברי ענבל פלג, מנכ”ל חברת פפריקה הפקות, למרות ההיכרות ארוכת השנים, ההתעניינות ההדדית בין שני השווקים האלה היא עצומה. "במדריך ישתתפו גם חברות רבות מהודו המחפשות שיתוף פעולה עם חברות ישראליות”. ממכון היצוא נמסר שיש חשיבות רבה בהפקת המדריך, "שיסייע בפיתוח ובהגברת היחסים העסקיים בין שתי המדינות. אנחנו ממליצים לתעשייה להשתתף בו".

לצפייה במהדורה קודמת של מדריך עסקים ישראל-הודו, לחצו כאן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מדריך עסקים הודו ישראל