איסטרוניקס נכנסת לשוק הרשתות הארגוניות

10 אפריל, 2022

חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם BBT הישראלית, לאספקת פתרונות מבוססי ענן הכוללים פלטפורמת SaaS של BBT עם יחידות קצה ושירותי אינטגרציה שאיסטרוניקס תספק

חברת איסטרוניקס (Eastronics) נכנסת לתחום פרוייקטי ההקמה והאינטגרציה של רשתות תקשורת ארגוניות מבוססות ענן (SD-WAN). החברה דיווחה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת "בי טכנולוגיות פס-רחב" הישראלית (BBT.live), לאספקת פתרונות תקשורת מאובטחת מבוססת ענן, אשר יתבססו על טכנולוגיית התוכנה (SaaS) של בי טכנולוגיות, ועל יחידות קצה ושירותי אינטגרציה שאיסטרוניקס תספק. במסגרת ההסכם, שתי החברות ישווקו ביחד את הפתרון, יטמיעו אותו ויספקו תמיכה בלקוחות.

חברת איסטרוניקס מייצגת ומפיצה מוצרים ופתרונות של חברות טכנולוגיות גדולות, בהן: Microsoft Embedded, Advantech ,Lenovo , Kontron, Micron, Western Digital ואינטל. בנוסף, היא מספקת שירותי ייעודץ אינטגרציה במתכונת Turn Key הכוללים סיוע בהגדרת ארכיטקטורה ובחירת אבני הבניין המתאימות, ברמת המעבד, התקשורת, הממשקים, מתודולוגיות האחסון, מערכות הפעלה, היבטי תוכנה ועוד. מנהל תחום רכיבים ומערכות משובצות באיסטרוניקס, דורון איתן, אמר שהפתרון החדש ישלב את הטכנולוגיה של BBT ביחד עם מוצרי Intel, Lenovo ו-Advantech.

מייסד ומנכ"ל BBT, משה לוינסון, אמר שהסינגרגיה בין שתי החברות תאפשר להן לפתח שוק חדש בארץ. חברת BBT פיתחה פלטפורמת תוכנה מבוססת ענן המאפשרת לספק קישוריות רחבת פס בין משרדים, סניפים, ומשרדי בית מרוחקים. היא מבוססת על טכנולוגיה שמאפשרת יצירת רשת פרטית מוצפנת בצורה אוטומטית על-גבי תשתיות שונות, דוגמת אינטרנט, סלולר וקווים ייעודיים. מודול בינה מלאכותית בפלטפורמה מסייע לרשת לקבל החלטות חכמות בצורה דינמית בנוגע לניתוב המידע, ניצול הרשת ועוד. המערכת מנוהלת מהענן, וכוללת קביעת מדיניות ניתוב והפצת מידע בהתאם למדיניות הארגון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: BBT , אינטגרציה , איסטרוניקס