איידוק מגייסת 150 עובדים

1 מאי, 2022

החברה, המפתחת בינה מלאכותית לפענוח ותעדוף סריקות דימות רפואיות, מעסיקה כיום כ-320 עובדים וגייסה עד כה 140 מיליון דולר

חברת איידוק (Aidoc) מתכננת לגייס כ-150 אנשים נוספים במהלך השנה הקרובה, על מנת לתמוך בצמיחה המואצת של החברה, ובכלל זה כ-60 נשות ואנשי פיתוח, אלגוריתמיקה ודאטה. החברה, המעסיקה כיום כ-320 עובדים, מתגאה כבר היום בחלוקה שווה מבחינה מספרית בין נשים וגברים במחלקות והתפקידים השונים, ומתכוונת להמשיך בכך גם בתהליך הגיוס. התפקידים הפתוחים כוללים בין היתר מפתחי/ות תוכנה ואלגוריתמיקה, אנשי DATA,  מהנדסי/ת BIG DATA, אנליסטי/יות, מהנדסי/ות DEV OPS. לחברה משרדים בתל-אביב, ארצות הברית ואירופה.

איידוק הוקמה בשנת 2016 על ידי אלעד וולך, מיכאל ברגינסקי וגיא ריינר, שלושה בוגרי תוכנית תלפיות, וגייסה עד היום כ-140 מיליון דולר. איידוק פועלת בתחום הצומח של שימוש בבינה-מלאכותית לפענוח סריקות דימות כמו רנטגן, CT ו-MRI. הפלטפורמה של החברה מתממשקת לשרת של בתי החולים ובודקת באופן אוטומטי את סריקות הדימות של המאושפזים או המטופלים בחדר המיון. המערכת יודעת לזהות ממצאים חריגים כמו דימום תוך-גולגולתי, שבר בעמוד השדרה או שבץ. בדרך כלל, הרדיולוג התורן בבית החולים בודק את הסריקות לפי סדר הגעתן. המערכת של איידוק מתעדפת עבור הרדיולוג את הסריקות שעשויות  הצביע על מצבי חירום המצריכים טיפול דחוף.

פיתוח האלגוריתמים מתבסס על למידת-עומק וניתוח ביג-דאטה של מיליוני תצלומים וסריקות במטרה לחלץ תבניות שמאפיינו תסמונות ומצבים רפואיים. לדברי החברה, הטכנולוגיה שלה פועלת בלמעלה מ-900 מרכזים רפואיים בארצות הברית, אירופה, ברזיל ואוסטרליה וכן במרבית בתי החולים בישראל ביניהם הדסה, איכילוב, רבין, אסותא, שערי צדק, אסף הרופא, ושיבא. יותר מ-5,000 רדיולוגים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות של איידוק באופן יומיומי ומפענחים באמצעותם יותר ממיליון סריקות בחודש. איידוק קיבלה עד כה 9 אישורי FDA לאלגוריתמים המיועדים לזיהוי ממצאים שונים, ביניהם דימום תוך גולגולתי, שבר בעמוד השדרה ושבץ. איידוק נכללה ברשימה היוקרתית של 50 החברות הגאוניות בעולם על פי TIME.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: איידוק