חברת TDK הכריזה על דור חדש של ספקים עוצמתיים שפותחו בישראל

6 יוני, 2022

הספקים בנויים במתכונת מודולרית וכוללים ממשק המאפשר לייצר קונפיגורציות מורכבות של אספקת כוח ליישומים תעשייתיים, רפואיים ומעבדתיים, עד להספק של 60kW, ובמתחים של עד 600V או בזרמים של עד 4,500A

הכתבה בחסות רדט ציוד ומערכות

חברת TDK-Lambda היפנית-אמריקאית הכריזה על סדרה חדשה של ספקי כוח ממותגים מודולריים בשם GSPS High Power Systems, אשר מבוססים על יחידות GENESYS+ מיתכנתות (Programmable Power Supply) בהספק של עד 15kW לכל יחידה. הספקים מופיעים במסדי שרתים מסוג 20U-19inch ומסוגלים לספק הספק של עד 60kW במתח ישר ומיוצב בתצורות שונות, דוגמת מתח בטווח של 0V-10V ובזרם של עד 4,500A, מתח בטווח של 0V-600V ובזרם של עד 102A, וכדומה.

הספקים החדשים מיועדים לשימוש בתעשיות ובמוצרים הזקוקים להספקים גדולים מאוד ומבוקרים בדייקנות, דוגמת תעשיית הלייזרים התעשייתית והרפואית, מערכות ייצור פלסמה באקדמיה ובתעשיית החלל, מערכות לייצור ציפויים מדוייקים בתחום בריאות השן, מערכות לבדיקת רכיבים, מערכות בקרה לתעשייה התהליכית, מערכות דימות רפואיות (Imaging) ועוד. המערכות ניתנות לתיכנות מלא באמצעות תוכנת LabVIEW או LabWindows, וכוללות אפשרות מתח קבוע, זרם קבוע והספק קבוע.

המערכות פותחו בכרמיאל ומיוצרות במפעל הייצור של TDK-Lambda בכרמיאל המעסיק כ-200 עובדים. כיום המפעל הזה אחראי לכ-70% מהספקים הממותגים המיוצרים על-ידי TDK-Lambda בעולם. בסדרה החדשה יושמה טכנולוגיית אופטימיזיצה ישראלית אשר מאפשרת להפעיל את ספקי הכוח האלה בעוצמה מקסימלית בלא צורך להסתייע בקירור מים ולהתבסס על קירור אוויר בלבד. יתרון אשר מפשט את הייצור ואת התיפעול של המערכות.

מאפייני התנהגות של ספק כוח יחיד

מערכת GSPS High Power Systems בנויה מארבע יחידות GENESYS פלוס, וכוללת טכנולוגיית תיאום עומסים ואדווה (Ripple) המעניקות לה מאפייני התנהגות של ספק כוח יחיד, גם כאשר היא מפעילה ארבע מודולים שונים במקביל. המערכת יכולה לפעול ברשתות תלת-פאזיות מתח נמוך (170VAC-265VAC) וברשתות תלת-פאזיות מתח גבוה (342VAC-528VAC). בכל ספקי GENESYS מותקנים אמצעי אבטחה באופן סטנדרטי. הם כוללים הגנה בפני חריגות מתח, זרם וטמפרטורה, איתחול אוטומטי או ידני וזיכרון של כל ההגדרות האחרונות המאפשר חזרה אל המצב שלפני האיתחול.

המערכות עומדות בדרישות תקן IEC/EN 61204-3 להפרעות אלקטרומגנטיות, תקן הבטיחות IEC/EN/UL 61010-1 ובכל התקנים האירופים (CE/UKCA). התכנות וקביעת הגדרות הפעולה יכולים להתבצע באמצעות כפתורים בפנל הקדמי או להתבצע מרחוק באמצעות ממשקי תקשורת מסוג LAN (LXI 1.5), USB 2.0, RS232/485 עם אופציה לממשקי GPIB (IEEE488.2), EtherCAT ו-Modbus-TCP. חבילת התוכנה כוללת דרייברים ל-LabVIEW, מחולל צורות גל וממשק גרפי המספק פנל קדמי וירטואלי.

ממשקי הבקרה מאפשרים לייצר תסריטי עבודה דינמיים ברמת פירוט של עד 100 צעדים שונים, אשר משנים את המתח, הזרם וההספק הכולל בפרקי זמן מדוייקים, כולל שינויים הדרגתיים (Slew-Rate Control), בהתאם לדרישות המערכת הספציפית. הדבר מאפשר, למשל, לספק את פולסי האנרגיה הנדרשים במערכות לייזר. המערכות מגיעות עם אחריות ל-5 שנים.

לפרטים נוספים ולהתייעצות עם מומחה: [email protected]

למידע נוסף: GSPS High Power Systems

 

אודות רדט ו-TDK-Lambda:

חברת רדט היא הנציגה בישראל של מוצרי TDK-Lambda מבית תאגיד TDK היפני. חברת TDK-Lambda מפתחת, מייצרת ומשווקת ספקי כוח מעבדתיים, ספקי כוח מתוכנתים, ספקי כוח רפואיים וספקים המיוצרים לפי דרישת הלקוח. חברת רדט ציוד ומערכות מייצגת מזה עשרות שנים יצרנים מובילים בעולם ומספקת מענה שלם להתקנה, שירות וכיול בהסמכה וזמינות תמידית בכל בעיה. ניתן להזמין ייעוץ של מומחה רדט ברכישת או שדרוג ציוד מדידה.

רדט ציוד ומערכות הינה ספקית מובילה של פתרונות ושירותים למגוון רחב של טכנולוגיות. החברה, שנוסדה בשנת 1963, נמצאת בחזית הטכנולוגיה כבר עשרות שנים ומייצגת יצרנים מובילים מכל העולם על מנת להביא ערך מוסף ללקוחותיה. החברה נותנת מענה לעשרות אלפי לקוחות מענפי המשק השונים, מייצגת עשרות יצרנים ומספקת אלפים מוצריהם.

רדט מורכבת מ-5 חטיבות:

חטיבת בקרה ואוטומציה 
חטיבת ציוד בדיקה ומדידה ( צב"ד) 
חטיבת תקשורת 
חטיבת EMC& RF
חטיבת שירות וכיול

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: TDK , ספקי כוח , רדט