טקטרוניקס מגדירה מחדש את הפורמט של אוסילוסקופ מעבדתי

7 יוני, 2022

הכריזה על סדרה חדשה של מכשירים לאותות מעורבים ברמת הכניסה, Series 2 MSO, הכוללת יכולת עבודה ניידת ונייחת, מחולל אותות בתדר של עד 50MHz, רוחב פס של 70MHz–500MHz וקצב דגימה של 5GS/s

חברת טקטרוניקס (Tektronix) השיקה את סדרה 2 של האוסילוסקופ לאותות מעורבים (MSO – Mixed Signal Oscilloscope), תוך שהיא כותבת מחדש את מה שאפשרי בתחום הבדיקה והמדידה. הסדרה ה-2 של ה-MSO מסוגלת לעבור באופן חלק משולחן המעבדה לשטח ובחזרה, ומאפשרת  צורות עבודה שלא היה ניתן לדמיין אותן עד כה עם אוסילוסקופים. זה הסקופ הנייד הראשון שאיתו ניתן להשיג ביצועי מעבדה, תוך עבודה עם ממשק המשתמש זוכה הפרסים של Tektronix. במשקל של פחות מ-2 ק"ג ובעובי של 4 ס"מ בלבד, ה-MSO מסדרה 2 יכול להתאים לתרמיל גב קטן ולספק ביצועים וניידות גבוהים.

בעזרת ה-MSO מסדרה 2, טכנאים יכולים לבצע דברים שעליהם יכלו רק לחלום באוסילוסקופים קודמים. מסך המגע הקל לשימוש, בגודל 10.1 אינץ', מאפשר עבודה קלה ומהירה יותר כאשר עובדים מהשטח. הודות ליכולות המובנות של ה-AFG האופציונלי, מחולל האותות המשוכללים, מד המתח ומונה התדירות, יכולים המשתמשים ליהנות מהגמישות הרבה שמציע מכשיר יחיד – תוך הרחבת יכולותיהם, במקביל להפחתת מספר המכשירים שעליהם לשאת או לקנות. הודות לעד שמונה שעות של זמן סוללה, יכולים המהנדסים ליהנות מרמה חדשה של חופש בזמן העבודה.

"המוצר פורץ הדרך הזה הוא תוצאה ישירה של תהליך החדשנות שלנו 'מאיץ הצמיחה' ושל ההתמקדות המתמשכת בלקוחות", אמרה תמי ניוקומב, נשיאת Tektronix. "הצוות שלנו עבד בצמוד עם מהנדסים רבים כדי להבין לעומק את הצרכים הייחודיים שלהם. אנו מצפים בקוצר רוח לראות כיצד ה-MSO מסדרה 2 משפר את אופן העבודה של לקוחותינו".

אינטואיטיבי וקל לשימוש

ה-MSO מסדרה 2 מצטרף לליין האוסילוסקופים החזק של Tektronix ולממשק המשתמש זוכה הפרסים שבאוסילוסקופים מהסדרות 3, 4, 5 ו-6. הממשק הזהה מאפשר למהנדסים לעבוד בקלות עם כל הליין של Tektronix, בעוד שנוחות השימוש מבטיחה שניתן לבצע עבודה רבה יותר בפחות זמן. עם תחושה של מכשיר נייד, תהליך הדיבאג הוא מהיר יותר ואינטואיטיבי יותר. נורות הלדים הצבעוניות מסביב לכפתורים מסמנות את המקורות הפעילים, את הפרמטרים שיש לכוונן או מצביעות על סטטוסים שונים.

ניידות וביצועים

עם מגוון האפשרויות המשולבות, ה-MSO מסדרה 2 מאפשר דיבוג מתקדם במכשיר יחיד, כולל:

  • רוחבי פס של 70MHz–500MHz
  • שניים או ארבעה ערוצי כניסה אנלוגיים
  • 16 ערוצים דיגיטליים (זמינים עם עדכוני תוכנה עתידיים)
  • קצב דגימה של 5GS/s
  • AFG (Arbitrary Function Generator) אופציונלי בתדר 50MHz
  • מחולל אותות משוכללים, מד מתח ומונה תדר מובנים (תכונות שיגיעו בקרוב)
  • סוללה אופציונלית המספקת עד שמונה שעות עבודה

תמיכה ביכולות עבודה מרחוק ובשיתוף פעולה של צוותים

כלי התוכנה שבמכשיר מאפשרים למהנדסים לשתף פעולה, לפתור בעיות, למצוא ולפתור באגים בין אזורי זמן שונים. ה-MSO מסדרה 2 מכיל את TekDrive, מרחב עבודה לבדיקה ולמדידה של נתונים בענן שבו יכולים מהנדסים להעלות, לאחסן, לארגן ולשתף כל קובץ ממכשיר המחובר לרשת. המשתמשים יכולים גם לבצע אנליזות רבות של האותות השונים ולשמור אותם שוב בענן, לצפייה ומשוב מיידי של חברי צוות אחרים.

שירות הגנה מלאה על המוצר

ה-MSO מסדרה 2 מתוכנן להתקנה קלה ולשימוש מיידי. כדי להרחיב ולהגדיל את רמת השירות, מציעה Tektronix אפשרויות להרחבת האחריות משנה אחת לשלוש או לחמש שנים. כדי לספק לבעלי ה-MSO מסדרה 2 הגנה במקרה של נזק אקראי, Tektronix מציעה מחיר מבצע מיוחד עבור תוכנית השירות Total Product Protection כאשר רוכשים אותה יחד עם האוסילוסקופ.

זמינות: האוסילוסקופ לאותות מעורבים מסדרה 2 זמין בכל רחבי העולם.

למידע נוסף: /www.tek.com/en/products/oscilloscopes/2-series-mso

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , צב"ד

פורסם בתגיות: MSO , אוסילוסקופ , טקטרוניקס