תאת זכתה בחוזה שירותים ארוך-טווח עם חברת תעופה מובילה

10 יוני, 2022

החוזה נחתם ל-5 שנים, בשווי של 50 מיליון דולר, לאספקת שירותי תחזוקה ליחידות הנעת-עזר (APU). "עדות ליכולתנו לספק שירותים לציים גדולים"

בתמונה למעלה: מטה החברה בגדרה

חברת תאת טכנולוגיות (TAT Technologies) דיווחה היום (ו') כי חתמה על חוזה ארוך טווח עם חברת תעופה גלובלית גדולה, שבמסגרתו תספק שירותי תחזוקה, תיקון ושיפוץ (MRO) ליחידות הנעת-עזר של כל צי המטוסים של אותה חברה מדגם מסוים, שלא צוין בהודעת תאת. השירותים יסופקו על ידי חברת-הבת של תאת בצפון קרולינה Piedmont. החוזה הינו למשך 5 שנים, בשווי כולל של כ-50 מיליון דולר.

יחידות הנעת-עזר (Auxiliary Power Unit) הינן מנועי סילון קטנים אשר לא משמים להנעת המטוס, אלא לאספקת אנרגיה למערכות הפנימיות שלו. ב-2020 וב-2021 חתמה תאת על מספר חוזים אסטרטגיים עם חברת Honeywell האמריקאית שבמסגרתו היא תספק שירות MRO למשך 10 שנים עבור יחידות הנעת-עזר של הדגמים המובילים של יצרניות המטוסים בואינג ואיירבאס, ובכלל זה B777, B737 ו-B767/757 של בואינג ו-A320 של איירבאס.

מנכ"ל החברה, יגאל זמיר, ציין כי החוזים הללו מהווים עדות ליכולתה של החברה לספק שירותים לציים גדולים. "החוזה החדש הינו ציון דרך במימוש הפוטנציאל האסטרטגי משיתוף הפעולה שלנו עם האניווייל, והוכחה לאמון שנותנים בנו שחקני מפתח בתעשייה."

חברת תאת נמצאת בשליטת קרן פימי ומעסיקה כיום כ-500 עובדים. היא מייצרת ומספקת שירותי תחזוקה ושיפוץ של מערכות בקרת חום במטוסים אזרחיים וצבאיים, יחידות הנעה תעופתיות המשמות להתנעת מנועי סילון ולאספקת כוח לצורכי מערכות המטוס הפנימיות, וייצור חלקים של מנועי סילון. תאת סיימה את שנת 2021 עם הכנסות של 78 מיליון דולר, צמיחה קלה של 3.4% בהשוואה ל-75.3 מיליון דולר ב-2020. עם זאת, עדיין מדובר בהיקף הכנסות הנמוך משמעותית מהכנסות החברה לפני פרוץ מגפת הקורונה: ב-2019 עמדו הכנסותיה של תאת על 97.4 מיליון דולר. החברה נסחרת בנסד""ק בשווי שוק של כ-55 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: תאת