גל ברקוז מונה למנהל דטה ראשי של קוגנטה

22 יוני, 2022

ינהל גם את פעילות החברה בארצות הברית. ברקוז הוא דוקטור למתמטיקה מקורנל ומגיע לקוגנטה עם נסיון מהחברות ZF, ג'נרל מוטורס ופורד

בתמונה למעלה: מציאות סינתטית המיוצרת בתוכנת הבדיקה של קוגנטה

חברת קוגנטה (Cognata), vמפתחת סימולטורים לאימון ואימות מערכות נהיגה, הודיעה על מינויו של ד"ר גל ברקוז (Gahl Barkooz) למנהל הדטה הראשי של החברה (CDO). בנוסף, גל ישמש כנשיא הפעילות של קוגנטה בארצות הברית. ברקוז מגיע לקוגנטה מיצרנית המערכות לרכב הגרמנית ZF, שבה עבד בארבע השנים האחרונות והקים במסגרת תפקידו את האקסלרטור Digital Venture, המקדם שיתופי פעולה בין ZF לבין חברות סטארט-אפ.

לפני-כן הוא שימש כראש אנליטיקה בחטיבה הגלובלית של ג'נרל מוטורס שאליה הגיע מחברת פורד שבה מילא שורה של תפקידים בכירים, ובכלל זה ראש תחום ניהול דטה ואנליטיקה וראש תחום דטה וציות. ברקוז הוא דוקטור במתמטיקה שימושית מטעם האוניברסיטה היוקרתית קורנל, ובוגר התוכנית לניהול כללי של בית הספר לעסקים באוניברסיטת הרווארד. מאמריו המקצועיים מפורסמים בשלל כתבי עת אקדמאיים מובילים. בנוסף גל מחזיק באישור הגבוה ביותר במתדולוגיית האיכות "Six Sigma Black Belt".

עולם וירטואלי שלם המתנהל על-פי חוקי המציאות

ד"ר גל ברקוז

חברת קוגנטה פיתחה פלטפורמת סימולציה המשמשת לאימון ובדיקה וירטואלית של המערכות בכלי-רכב אוטונומיים, עוד לפני שהרכב יורד לכביש ומבצע בדיקות שטח פיסיות. המערכת מבוססת על מספר שכבות: סביבה סטטית, סביבה דינמית, חיישנים וענן. הסביבה הסטטית בנויה מהדמייה ריאליסטית של ערים שלמות, כולל רחובות, עצים, פגמים בכביש, דגמי מכוניות, בני-אדם ועוד. השכבה הדינמית מדמה את ההתנהגות של נהגים אחרים בדרך, ושכבת החיישנים מדמה את המידע המגיע מכל אחד מ-40 החיישנים השונים המצויים כיום בכלי-רכב אוטונומיים.

חברת קוגנטה הוקמה בשנת 2016 על-ידי המנכ”ל דני עצמון, שייסד בעבר את חברת iOnRoad שנמכרה ל-HARMAN, אשר נמצאת היום בבעלות סמסונג. החברה הכריזה לאחרונה על מספר הסכמים בעלי פרופיל גבוה, ובכלל זה עם ZF, קואלקום, צה"ל   Leddartech הקנדית ו-Five הבריטית.

האזינו לשיחה עם סרג'יו נאכט, סמנכ"ל המו"פ של חברת קוגנטה, מתוך תוכנית מס' 37 בפודקאסט של Techtime (מאי 2020):

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: גל ברקוז , קוגנטה