קמטק: הזמנות בהיקף של יותר מ-200 מיליון דולר מתחילת השנה

13 יולי, 2022

לפי דיווח מקדמי, הכנסותיה של קמטק ברבעון הראשון הסתכמו ב-80 מיליון דולר, בקצה העליון של התחזית. קמטק מספקת ציוד בדיקה ומדידה לתעשיית השבבים

חברת קמטק (Camtek) דיווחה השבוע כי הכנסותיה לרבעון השני של 2022 יסתכמו, על סמך הערכה מקדמית, בכ-80 מיליון דולר. ההכנסות הן בטווח העליון של התחזית שנתנה החברה שהיו בין 77 ל-80 מיליון דולר. ברבעון הראשון של השנה עמדו הכנסותיה על 77.2 מיליון דולר. החברה תדווח על תוצאותיה הסופיות ב-27 ביולי. 

למרות חוסר הודאות בשוק, קמטק סיכמה רבעון חזק במונחי קצב הזמנות ומתחילת שנת 2022 קיבלה החברה הזמנות בהיקף של מעל ל-200 מיליון דולר וממשיכה להחזיק בצבר הזמנות בריא. ההזמנות התקבלו ממספר לקוחות רחב למגוון יישומים, ובכלל זה מארזים מתקדמים, הכוללים מארזי Fan-out Wafer Level (FOWLP), בדיקות Front End, מוליכים למחצה מורכבים (Compound Semiconducotrs), וחיישנים למצלמה (CMOS Image Sensors). 

חברת קמטק מספקת ציוד בדיקה ומדידה לקווי ייצור של תעשיית השבבים, עם התמחות בשוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, רכיבי CMOS Image Sensors, MEMS ורכיבי RF. התחזיות של החברה נשענות גם על התופעה שלפיה הצמיחה בשוק הבדיקה והמדידה בתעשיית השבבים (Inspection and Metrology) גדולה יותר מהיקף הצמיחה של שוק השבבים כולו: המוצרים החדשים, דוגמת רכיבים לשוק הדור החמישי, מיחשוב עתיר ביצועים או תעשיית הרכב, הם עתירי בדיקות מכיוון שהם מיוצרים כיום בגיאומטריות מורכבות ומחומרים חדשים. בחודש פברואר דיווחה קמטק על הכנסות שיא בשנת 2021, בהיקף של 269.7 מיליון דולר, גידול של 73% בהשוואה ל-2021.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: קמטק