מרים אנגל מאינטל ישראל זכתה בפרס היוקרתי של איגוד SWE

15 אוגוסט, 2022

איגוד המהנדסות הגדול בעולם פועל לשילוב נשים במקצועות טכנולוגיים וכולל היום כ-40,000 חברות. אנגל מנהלת צוות של קרוב ל-20 מהנדסים התומכים ביצרני מחשבים דוגמת דל, HP, לנובו ואחרים

איגוד המהנדסות הגדול בעולם, Society of Women Engineers – SWE, העניקה את אחד מהפרסים היוקרתיים ביותר שלה, Emerging Leader Award, למרים אנגל מחברת אינטל ישראל. איגוד המהנדסות הוקם בשנת 1950 ופועל לשילוב נשים במקצועות הטכנולוגיים. הגוף הזה מאגד כיום כ-40,000 מהנדסות מכל העולם. אנגל היא בעלת תואר שני במדעי המחשב מטעם האוניברסיטה הפתוחה ועובדת כמעט 14 שנים באינטל ישראל. כיום היא מנהלת צוות של קרוב ל-20 מהנדסים התומכים ביצרני מחשבים דוגמת דל, HP, לנובו ואחרים. הצוות אחראי על טיפול בבאגים שמגיעים מלקוחות, פתירת בעיות טכנולוגיות מורכבות, ופיתוח פתרונות חדשניים לשימוש פנימי וחיצוני.

אנגל הובילה תהליך פיתוח תוכנה שסייעה להתמודד עם תקלות במחשבים, פתרונות אבטחה חדשים ותהליך התייעלות שהביא לשיפורים פנימיים משמעותיים. בנוסף, היא חלק מקבוצה של שבעה מובילים בחטיבת המחשבים האישיים באינטל, האחראים לפיתוח פתרונות המשפרים את חוויית המשתמש במחשבים. בין הפעילויות הנוספות שלה, היא יזמה והובילה לראשונה באינטל תוכנית אימון והכשרה פנים ארגונית למובילי חדשנות בהשתתפות כ-30 בכירים מאינטל העולמית. יובל יונה, דירקטור באינטל ישראל, אמר שמרגש מאוד לראות את מרים מקבלת את הפרס היוקרתי העולמי. "כולי תקווה שנראה יותר נשים ישראליות שמקבלות את ההוקרה הראויה ושוברות תקרות זכוכית. אנחנו גאים בנשים שלנו המהוות דוגמא ומופת בכל העולם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: אינטל , מרים אנגל