סופרקום: חוזה של 33 מיליון דולר עם מדינה אירופית לאספקת אזיקים אלקטרוניים

24 אוגוסט, 2022

האזיקים יאפשרו לפקח על 15 אלף איש. בחודשים האחרונים חתמה על חוזים במדינות בארה"ב ובשבדיה. ההכנסות ברבעון הראשון: 3 מיליון דולר

חברת סופרקום (SuperCom) דיווחה היום (ד') כי חתמה על הסכם עם ממשלה של מדינה באיחוד האירופי' לאספקת מערכות איזוק אלקטרוני חכמות. האזיקים האלקטרוניים ישמשו לצורך אכיפת צווי הרחקה במקרים של אלימות במשפחה, אכיפת מעצרי בית ופיקוח על אסירים משוחררים שיש כנגדם אי-אילו הגבלות תנועה. לדברי סופרקום, זהו הפרויקט הראשון שמבצעת המדינה בסוג זה של ניטור אלקטרוני, והוא מיועד לפקח אחר 15 אלף איש בו-זמנית.

סופרקום מעריכה את ההיקף הכולל של הפרויקט ב-33 מיליון דולר ל-5 שנים, וזאת על סמך התקציב שהקצתה לכך הממשלה המקומית. מניית החברה מזנקת היום במסחר בנסד"ק ביותר מ-40% לשווי שוק של 13 מיליון דולר.  החודשים האחרונים דיווחה החברה על חוזים לאספקת מערכות איזוק בקנטאקי, איידהו, טקסס וקליפורניה, וכן חוזה בשבדיה. הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2022 הסתכמו ב-3 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

האזיק של סופרקום

סופרקום עוסקת בפיתוח פתרונות מעקב אלקטרוניים לאסירים משוחררים ואנשים אחרים המצויים תחת השגחה, כמו למשל אנשים הלוקים בדמנציה ועלולים ללכת לאיבוד. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה השיקה פתרון המותאם להשגחה אחר חולי קורונה או אנשים הנדרשים בבידוד. החברה אף ביצעה פיילוט עם משרד הבריאות לצורך מעקב אחר ישראלים השבים מחו"ל ומחויבים בבידוד. הפיילוט לא הבשיל לחוזה קבוע על רקע ממשלת המעבר שכיהנה באותה עת והיתה מוגבלת מבחינה חוקית ביישום פיתרון כזה.

האזיק הינו למעשה צמיד דקיק וקל-משקל המולבש על הקרסול מתחת לגרב ואינו מפריע לשגרת יומו של האדם ואינו גלוי לעיני הסביבה. הצמיד מתקשר עם תחנת בסיס בבית בתקשורת בלוטות’ קצרת-מרחק ועל-כן האדם שתחת פיקוח אינו יכול לצאת מביתו מבלי לגרור התראה. המכשיר גם מצויד בקורא טביעות אצבע לצורך זיהוי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: אזיקים אלקטרוניים , סופרקום