קיידנס השיקה את פלטפורמת Verisium לאימות מבוסס AI

15 ספטמבר, 2022

המערכת תואמת לכל מנועי האימות הקיימים של החברה. "זהו שינוי פרדיגמטי במתודולגיית אימות שבבים - המאפשר לנצל את כל המידע הנאסף במהלך כל שלבי התכנון והאימות של ה-SoC"

חברת קיידנס (Cadence) השיקה את פלטפורמת אימות התכנון Verisium, אשר מבוססת על שימוש בבינה מלאכותית (AI) וכוללת שימוש בביג דטה לביצוע אופטימיזציה של עומסי העבודה בתהליך הבדיקה ולקצר את זמני הבדיקה. המוצר החדש בנוי על-בסיס פלטפורמת Joint Enterprise Data and AI – JedAI החדשה, אשר תואמת לכל מנועי האימות הקיימים של החברה ומספקת את מנוע הבינה המלאכותית למערכת Verisium.

החברה מסרה שמבחינתה מדובר בשינוי פרדיגמה באופן שבו מאמתים את תכנוני השבבים: "מערכת Verisium מאפשרת לעבור ממתכונת הרצה של אלגוריתם תכנון אלקטרוני (EDA) אחד על מנוע אחד, בכל פעם, למתכונת עבודה שבה ניתן לנצל את כל המידע הנאסף בכל הריצות שבוצעו במהלך כל שלבי התכנון והאימות של ה-SoC".

המערכת ממזגת את כל מקורות המידע (צורות גלים, דו"חות, log files ועוד), מייצרת מידע נוסף באמצעות חקירה מבוססת בינה מלאכותית של הנתונים, ומפיקה מודלים של המוצר המתוכנן. פלטפורמת Verisium מאחדת תחת קורת גג אחת את האלגוריתמים ופתרונות האימות הקיימים של החברה, בהם: Cadence Cerebrus, Palladium Z2 emulation, Protium X2 prototyping, Xceliumsimulation ועוד. המערכת מספקת חבילה שלמה של יישומי אימות וניהול האימות, כולל ממשק Python API המאפשר למהנדסים לכתוב בעצמם תהליכים ואפליקציות משלהם.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: אימות , בינה מלאכותית , וריפיקציה