SolidRun נכנסת לשוק ה-DPUs במרכזי נתונים

28 ספטמבר, 2022

הכריזה על כרטיסי SolidNET המבוססים על מעבדים בעלי 16 ליבות מסוג NXP LX2162A, המיועדים להסיט עומסים ממעבדי השרתים במרכזי נתונים. “ביצועים טובים יותר מאשר כרטיסי SmartNIC – באותו המחיר”

חברת SolidRun מיקנעם הכריזה על כרטיס DPU מבוסס תוכנה המכניס אותה ישירות לתחרות מול יצרניות של כרטיסי SmartNIC דוגמת אינטל, אנבידיה, ברודקום, מארוול וסיליקום הישראלית. כרטיסי SolidNET החדשים של החברה מבוססים על מעבדים בעלי 16 ליבות מסוג NXP LX2162A. הם מיועדים להסיט עומסים ממעבדי השרתים במרכזי נתונים באמצעות טיפול ישיר בתקשורת בין השרתים ובינם לבין הזכרונות (NVMe) והפרדת השרתים משאר תשתיות מרכז הנתונים – באמצעות יכולת התבססות על תקנים פתוחים של רשתות מוגדרות תוכנה (SDN).

לדברי מנהל השיווק והמכירות בחברה, מורדי בלאונשטיין, היכולת הזאת מאפשרת להם "לספק ביצועים טובים יותר מכרטיסי SmartNIC – באותו המחיר". הכרטיסים מטפלים בעומסים דוגמת API Gateway והפעלת אמצעי הגנה כמו L4 Firewall ו-Bot Detection, ולהעניק הגנה בפני מתקפות מניעת שירות (DDoS). כך למשל, הכרטיסים יכולים לבלום בעצמם את מתקפות מניעת השירות, באמצעות סינון כתובות חשודות הנמצאות בטבלאות מידע אשר מיוצרות על-ידי תוכנת אבטחה הנמצאת בשרת.

הכרטיסים מופיעים בפורמט של כרטיסי PCIe המותאמים לתשתיות במרכזי נתונים. הם כוללים זכרון DDR4, ומספקים תאימות מלאה ליישומי SDN מבוססי לינוקס. למרות שההכרזה הנוכחית מבוססת על מעבד NXP, החברה מסרה שכרטיסי SolidNET הם גנריים ויכולים לעשות שימוש ברכיבי SoC מבוססי Arm סטנדרטיים מהמדף, המיוצרים על-ידי חברות שונות. מנהל תחום אקוסיסטם חומרה בחברת Arm, אמר שמעבדי DPU משפרים את היעילות של מרכזי נתונים וחוסכים בהוצאות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: DPU , SolidRun