סטרטסיס רוכשת את חברת התוכנה Riven

26 אוקטובר, 2022

ריוון מקליפורניה פיתחה פלטפורמה המשווה אובייקטים מודפסים למודל הממוחשב המקורי, מזהה חריגות ומתקנת באופן אוטומטי. הפיתרון מסייע להאיץ תהליכי פיתוח ולחסוך במספר החזרות הנדרש

יצרנית מדפסות התלת-מימד סטרטסיס (Stratasys) מרחובות חתמה על הסכם לרכישת חברת הסטארט-אפ Riven מקליפורניה, שפיתחה תוכנת-ענן לאבטחת איכות ותיקון שגיאות של מודלים תלת-מימדיים. סטרטסיס תטמיע את התוכנה של ריוון כחלק אינטגרלי מפלטפורמת GrabCad של החברה, המשמשת לתכנון ועיצוב אובייקטים תלת-מימדיים והכנתם להדפסה במדפסות טטרטסיס. סכום העסקה לא נמסר.

ריוון, שהוקמה ב-2017, םיתחה פלטפורמה המאפשרת לסרוק בסורק תלת-מימדי חלקים שהודפסו במדפסת ולזהות בהם פגמים. התוכנה משווה את הסריקה למודל הממוחשב המקורי, ובאמצעות אלגוריתמים של בינה מלאכותית מזהה חריגות ופגמים שאירעו בעקבות ההדפסה. לאחר מכן, התוכנה מתקנת את קובץ ה-CAD המקורי וזאת כדי לתת מענה לחריגות בעת ההדפסה. מדובר בפיתרון ייחודי בעולם התלת-מימד, מאחר שהפתרונות החלופים לרוב מתבססים על סימולציות ולא על בדיקה של אובייקט מודפס. מסטרטסיס נמסר כי שילוב הפיתרון יאפשר ללקוחותיה להאיץ תהליכי פיתוח ואופטימיזציה, להפחית במספר החזרות הנדרשות עד למוצר המוגמר ולחסוך בעלויות ובזמן.

התוכנה של ריוון משווה בין המודל הממוחשב לאובייקט המודפס ומזהה חריגות

בחודש אוגוסט הודיעה סטרטסיס כי רכשה תמורת כ-43 מיליון אירו את פעילותה של יצרנית הפולימרים הגרמנית Covestro AG בתחום הייצור התוספתי. במקביל, כחלק מאסטרטגיית ההתמקדות בעולמות הייצור, השלימה סטרטסיס את מכירתה של חברת MakerBot, המפתחת מדפסות תלת-מימד ביתיות, ושאותה רכשה ב-2013, לחברת Ultimaker ההולנדית. הכנסות החברה ברבעון השני של 2022 הסתכמו ב-166 מיליון דולר, בהשוואה ל-147 מיליון דולר. ההפסד הנקי ברבעון (GAAP) עמד על 24.4 מיליון דולר. החברה צופה הכנסות של 675-685 מיליון דולר בשנת 2022 כולה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , SOFTWARE , חברות סטראט-אפ , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: Riven , סטרטסיס