רנסאס הטמיעה את רכיב ההגנה של ננולוק במוני חשמל חכמים

29 נובמבר, 2022

הפתרון, המותקן במכשיר עצמו, חוסם כל ניסיון של כתיבה לזיכרון, ובכך מונע פריצה. לננולוק שיתופי פעולה משמעותיים בשוק המונים בהודו ובאיטליה

שיתוף פעולה בין חברת הסייבר התעשייתי ננולוק (NanoLock) לבין חברת רנסאס (Renesas) היפנית בתחום מוני חשמל חכמים. רנסאס, אחת מחברות השבבים החשובות בעולם אשר פעילה מאוד גם בשוק הרכב, הטמיעה את רכיב ההגנה של ננולוק במיקרו-בקרים ממשפחת RL78, שרנסאס מספקת ליצרניות של מונים חכמים בכל העולם. האינטגרציה תאפשר ליצרניות המונים לספק ללקוחותיהן מונים חכמים המוגנים ברמת המכשיר מפני פריצת סייבר.

אחד השווקים האסטרטגיים של ננולוק הוא שוק המונים החכמים, וזאת על רקע הפריסה הגוברת של רשתות חשמל חכמות ברחבי העולם ושימוש במונים דיגיטליים מקושרים, שחשופים למניפולציות סייבר. לננולוק שיתופי פעולה משמעותיים בתחום עם Genus Power Infrastructures ההודית, חברת תשתיות החשמל הגדולה ויצרנית המונים החכמים המובילה במדינה, ועם חברת ה-IT האיטלקית אטלנטיקה (Atlantica). שיתופי הפעולה הללו צפויים להוביל להטמעת הפתרון של ננולוק בעשרות מיליוני מונים חכמים.

ננו-לוק, שהוקמה ב-2016, פיתחה טכנולוגיה המגינה על רכיבי קצה ממתקפות סייבר ומתקפות פנים-ארגוניות, על-ידי חסימת הכתיבה לזיכרון מכשיר הקצה ויצירת ערוץ מאובטח לעדכוני קושחה. הדבר חיוני במיוחד להתקני IoT, אשר מבוססים על פתיחת מערכות קריטיות בפני רשתות תקשורת רבות, שרמת האבטחה שלהן אינה ידועה. הפתרון של ננו-לוק הינו אגנוסטי, כלומר יכול לפעול על כל מעבד ובכל מערכת הפעלה. כמו כן, הוא אינו צורך כלל כוחות עיבוד או חיי סוללה, ועל כן מתאים במיוחד לאביזרי IoT בעלי משאבי עיבוד והספק מוגבלים כמו מדים חכמים. ננולוק עובדת עם חברות תשתיות ותעשייה ועם ספקיות שירות ביפן, הודו, ספרד, שוויץ, סינגפור, הולנד, ארצות הברית וישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר

פורסם בתגיות: מוני חשמת חכמים , ננולוק , רנסאס