מנכ"ל אירונאוטיקס משה אלעזר מסיים את תפקידו

1 דצמבר, 2022

אלעזר ניהל את יצרנית המל"טים בשלוש השנים האחרונות, לאחר רכישת החברה בידי רפאל. הנהלת החברה החלה באיתור מחליף. במהלך כהונתו רכשה אירונאוטיקס את חטיבת הפרויקטים של מגל, במטרה להתרחב לשוק ביטחון המולדת

משה אלעזר, מנכ"ל קבוצת אירונאוטיקס (Aeronautics) הודיע להנהלת החברה על רצונו לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. הנהלת אירונאוטיקס תחל כעת בתהליך איתור מנכ"ל חדש.

אלעזר נכנס לתפקידו כמנכ"ל אירונאוטיקס במרץ 2020, מספר חודשים לאחר שהחברה נרכשה על ידי חברת רפאל ואיש העסקים אביחי סטולרו תמורת 850 מיליון דולר. אלעזר מונה לתפקידו מתוך חברת רפאל, שבהם מילא בין 2009 ל-2020 שורה של תפקידים ניהוליים בחטיבת היבשה והים. 

הפעילות העיקרית של אירונאוטיקס, שנוסדה ב-1997, היא בתחום המל”טים הטקטיים, שבו היא פיתחה מספר קטגוריות שונות של פלטפורמות. כקבוצה, אירונאוטיקס מחזיקה בבעלות מלאה או חלקית במספר חברות קטנות יותר, ובהן Commtact המפתחת מערכות תקשורת ליישומים צבאיים, חברת זנזוטרה (Zanzottera) המפתחת מנועים למל”טים, וחברת CP Technologies. לפני מספר חודשים מכרה את חלקה ביצרנית בלוני התצפית RT LTA.

משה אלעזר

מהלך אסטרטגי שביצעה אירונאוטיקס בתקופת כהונתו של אלעזר היה רכישת חטיבת הפרויקטים של חברת מגל (Magal), מתוך מטרה להתרחב מהשוק הצבאי אל שוק ביטחון המולדת ולהיות מעורבת בפרויקטים בטחוניים משולבים.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , רחפנים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אירונאוטיקס , משה אלעזר