סלברייט תספק למשטרה אירופית מערכת ניהול חקירות ב-10 מיליון דולר

13 דצמבר, 2022

המערכת מאפשרת לנהל בצורה חכמה ויעילה את המידע הדיגיטלי של החקירה, לרבות יכולות AI שמאתרות דפוסים, קשרים וכיווני חקירה. זו אחת העסקאות הגדולות של סלברייט בתחום המודיעין הדיגיטלי

חברת סלברייט (Cellebrite) הודיעה היום (ג') כי משטרה של מדינה באירופה מרחיבה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם החברה, ובמסגרת זו תשמיש את פתרון Cellebrite Pathfinder ברבים מאתרי הפעילות שלה ולרוחב כלל מערך החקירות. סלברייט תספק גם הכשרה מתקדמת לחוקרי המשטרה.

היקף העסקה מוערך ביותר מ-10 מיליון דולר, וזו אחת העסקאות הגדולות ביותר של החברה בתחום המודיעין הדיגיטלי.
ה-Cellebrite Pathfinder הינה פלטפורמה דיגיטלית לניהול חקירות, המאפשרת לחוקרים לארגן בצורה יעילה וסדורה יותר את המידע והראיות הדיגיטליות הקשורות לחקירה, ולשתף מידע בין גורמים שונים.

המערכת גם מצוידת ביכולות AI המדגישות בפני החוקר קווי חקירה רלוונטיים, ולזהות קשרים ודפוסים. לדברי החברה, המערכת מאפשרת לחוקרים להתמודד טוב יותר עם הכמויות העצומות של מידע שחקירות מייצרות, לחסוך בזמן ולנהל את החקירה בצורה יעילה יותר. 

הכנסותיה של סלברייט ברבעון השלישי הסתכמו ב-71.7 מליון דולר, גידול של 9% לעומת הרבעון המקביל ב-2021. הרווח הנקי (GAAP) הסתכם ב-25.1 מיליון דולר. הפתרונות של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , חדשות