אינפיניאון מוכרת את חטיבת ה-DC-DC ל-Micross האמריקאית

11 ינואר, 2023

החטיבה מבוססת על הנכסים של International Rectifier לשעבר, שנירכשה על-ידי אינפיניאון בשנת 2014 תמורת כ-3 מיליארד דולר. אינפיניאון מצמצמת את הפעילויות הדורשות תפירת מודולים לצורכי הלקוח

חברת אינפיניאון הגרמנית (Infineon) חתמה על הסכם למכירת חטיבת ממירי המתח High-Reliability DC-DC שלה, לחברת Micross Components האמריקאית. היקף העיסקה לא נמסר. היא צפויה להסתיים בשבועות הקרובים (ברבעון הראשון 2023). החטיבה מנוהלת באמצעות Infineon America ופועלת מסן חוזה, קליפורניה. החטיבה מספקת מודולי המרה לתעשיות התעופה והחלל, התעשייה הביטחונית ולמוצרים הדורשים אמינות גבוהה.

אינפיניאון מסרה שהעיסקה נועדה לסייע לה להתמקד בפיתוח עסקי הליבה מבוססי שבבים, ולהפחית את משקלם של המוצרים הדורשים תפירת פתרונות בהתאם לצרכים הספציפיים של לקוחות High-Reliability. חטיבת HiRel DC-DC של אינפיניאון אינה מספקת שבבים, אלא פתרונות שלמים הכוללים את שבבי ההמרה, מעגלי הבקרה, מערכות הסינון והמארזים. היא מבוססת על הנכסים של חברת International Rectifier לשעבר שנירכשה על-ידי אינפיניאון בשנת 2014 תמורת כ-3 מיליארד דולר.

צמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות

במסגרת העיסקה, Micross תקבל לידיה את כל תשתיות החטיבה, כולל הקניין הרוחני ומפעל הייצור. חברת Micross היא מחברות האלקטרוניקה הצבאית הוותיקות בארה"ב ופועלת יותר מ-40 שנה. היא מספקת שירותי הפצת רכיבים ומתמחה בפיתוח ואספקת מודולים ופתרונות מיקרואלקטרוניקה התפורים לצורכי הלקוחות הצבאיים. בשנת 2020 היא נירכשה על-ידי חברת ההשקעות Behrman Capital ומאז החלה במסע של רכישות ומיזוגים לצורך בניית חברה גלובלית, בגיבוי הפיננסי של Behrman.

בחודש מאי 2021 היא רכשה את חברת Semi Dice המספקת פתרונות לשוק הרפואי. לפני שבוע היא רכשה את חברת KCB Solutions ממסצ'וסטס, ארה"ב, המייצרת מודולי RF ומיקרוגל, בחודש מאי 2022 היא רכשה את  PAAL Technologies האמריקאית אשר מתמחה ב-Data Bus Couplers ושנאי RF צבאיים, ואת חטיבת הדיודות הדיסקרטיות הצבאיות של Semtech.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: DC/DC , Infineon