עידו גור מונה למנכ"ל סטיקספיי

15 ינואר, 2023

מחליף את דיוויד ריפשטיין אשר נכנס לתפקיד בעקבות פטירתו של המייסד והמנכ"ל יואל גת, ועוזב אותו לאחר פחות משנה. גור ניהל בתפקידו האחרון את חברת סגונה נטרווקס

חברת סטיקספיי (Satixfy), המפתחת שבבים לתקשורת לוויינית, הודיעה על מינויו של עידו גור למנכ"ל החדש של החברה. גור יחליף את דיוויד ריפשטיין, שכיהן בתפקיד חודשים ספורים בלבד. סטיקספיי לא ציינה את סיבת עזיבתו של ריפשטיין את התפקיד לאחר זמן כה קצר, אך ריפשטיין עצמו, שניהל לפני כן את חברת GreenRoad, מסר כי הוא "שמח להעביר את המושכות להנהגה חדשה, שתוביל את החברה לשלב הבא"

בתפקידו האחרון, בין אפריל 2020 עד יוני 2022, ניהל גור [בתמונה למעלה] את חברת סגונה (Saguna Networks) מיקנעם, המפתחת פלטפורמה לניהול ענני קצה ונמכרה באוגוסט 2021 לחברת האחזקות האמריקאית COMSovereign. לפי תיאורו בלינקדאין, גור הוא יזם סדרתי, משקיע אנג’ל ואיש עסקים. בין 2011-2015 ניהל את חברת GASNGO. לפני-כן, בשנים 2008-2011, ניהל את חברת VocalTech שסיפקה פתרונות VoIP. בשנים 2005-2008 הוא שימש כסמנכ”ל המכירות של חברת ECI.

חברת סטיקספיי הוקמה בשנת 2012 על-ידי יוצאי החברות גילת רשתות לוויין ו-RaySat. החברה מפתחת שבבי ASIC ומסופי תקשורת לווייניים עבור יישומי דטה, בעיקר במערכי לוויינים מנמיכי רום (LEO). סטיקספיי השלימה פיתוח של אנטנה שטוחה מרובת-אלומות המבצעת סריקה אלקטרונית ללא חלקים נעים, ותומכת בשידור וקליטה של מספר אלומות בו-זמנית. סטיקספיי החלה להיסחר בבורסה של ניו יורק בסוף חודש אוקטובר ולפי שעה היא נסחרת לפי שווי שוק של 550 מיליון דולר לערך. בחודש אפריל 2022 נפטר מייסד ומנכ"ל החברה יואל גת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים