Digi-Key חתמה על הסכמי הפצה עם 550 ספקים חדשים

9 פברואר, 2023

בעקבות ההסכמים החדשים הוגדל מלאי הרכיבים באתר החברה בכ-75,000 מק”טים. “אנחנו נחושים להיות הספקית בעלת המגוון הגדול ביותר של רכיבים אלקטרוניים בכל התחומים”

בתמונה למעלה: מחסן הרכיבים החדש של חברת Digi-Key

חברת ההפצה הגלובלית המקוונת, Digi-Key Electronics, הרחיבה את מלאי המוצרים במהלך שנת 2022, בעקבות חתימה על הסכמי הפצה עם 550 ספקים חדשים אשר הצטרפו לתוכניות Digi-Key Marketplace ו-Fulfilled by Digi-Key של החברה. בעקבות ההסכמים החדשים הוגדל מלאי הרכיבים באתר החברה בכ-75,000 מק"טים. "אנחנו נחושים להיות הספקית בעלת המגוון הגדול ביותר של רכיבים אלקטרוניים בכל התחומים", אמר סגן נשיא ניהול ספקים, דייויד שטיין.

במסגרת האסטרטגיה הזאת, היא חנכה בסוף 2022 מחסן אוטומטי חדש שעבודות הקמתו החלו בשנת 2018, אשר מוסיף למרכז הלוגיסטי של החברה שטח איחסון של יותר מ-204,000 מ”ר, ומכפיל פי שלושה את קצב המשלוחים הקודם של החברה (27,000 חבילות ביום). המתקן החדש הוא אוטומטי לגמרי, וכולל מערכת מסועים כפולה המבטיחה שהעבודה לא תיעצר במקרה של תקלה באחד מהם. האורך הכולל של המסועים מגיע לכ-27 מייל, כאשר המסלול הממוצע של רכיב בתוך המבנה, מהמדפים אל חבילת השילוח, מגיע לאורך של כ-975 מטרים.

בין הספקים החדשים שהצטרפו בשנה האחרונה למערך ההפצה של החברה: AirBorn, Endress+Hauser, EPC Space ו-Schneider Electric. ספקים ותיקים כמו Amphenol הגדילו את מספר המק"טים ש-Digi-Key מפיצה עבורם. חברת Digi-Key מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה”ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-13.4 מיליון מוצרים של כ-2,300 יצרנים, שמתוכם כ-2.6 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי.

החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע ועוד. בתחילת השבוע היא הכריזה על קטלוג מיוחד בשם Boards Guide שהיא הכינה בשיתוף פעולה עם המגזין המקוון Make, עבור מייקרים וצוותי פיתוח. המדריך כולל סקירה השוואתית של יותר מ-150 כרטיסים, דוגמת ארדואינו, רספברי פיי, BeagleBone, כרטיסי FPGA ו-79 כרטיסי מיקרו-בקרים שונים. בין השאר, החברה פיתחה אפליקציית AR המאפשרת לצפות במידע ובמוצרים מזוויות שונות וברמות שונות של תקריב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Digi-Key