אייל שפין מונה למנהל מרכז פיתוח Dell בישראל

20 פברואר, 2023

מחליף את דן ענבר שניהל המרכז הישראלי בחמש השנים האחרונות. אתר הפיתוח הישראלי מעסיק כ-800 עובדים בשלושה משרדים בארץ: גליל ים, חיפה ובאר שבע ועוסק בפיתוח טכנולוגיות איחסון חדשות

חברת Dell Technologies הודיעה על מינוי אייל שפין (בתמונה למעלה) למנכ"ל אתר הפיתוח בישראל, במקומו של דן ענבר שניהל אותו בחמש השנים האחרונות. ענבר משמש גם כנשיא גלובלי להנדסה ופיתוח של קבוצת פתרונות התשתית (Infrastructure Solutions Group) בחברת Dell, וימשיך לכהן בתפקידו הגלובלי. גם אייל שפין הוא בעל תפקידים בחברה הגלובלית שאותם ימשיך למלא: סגן נשיא בכיר בתחום ה-Multi-Cloud ו-Data Management. אתר הפיתוח הישראלי מעסיק כ-800 עובדים בשלושה משרדים בארץ: גליל ים, חיפה ובאר שבע.

בשנה האחרונה דורג האתר בעשירייה הפותחת במספר סקרים שבדקו מה הן "החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל" בתחום ההייטק. מרכז הפיתוח מוביל את הפיתוח של טכנולוגיות ליבה בחברת Dell, בהן: מערכת האיחסון PowerStore, ומערכת האיחסון מבוססת תוכנה PowerFlex, המיועדת לשימוש הן ברמת הענן והן ברמת הלקוח. גן ענבר ברך את מחליפו בתפקיד: "אני מאחל הצלחה לאייל שפין ולכלל עובדי האתר, שהפכו את תפקידי בחמש השנים האחרונות למהנה כל כך", אמר.

חברת Dell היא מיצרניות המחשבים והשרתים הגדולות בעולם. ברבעון השלישי של 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-24.7 מיליארד דולר. כמו כל התעשייה, החברה נפגעה מהקיפאון בשוק המחשבים האישיים, ומכירותיה בתחום הזה ירדו ב-17% להיקף של כ-13.8 מיליארד דולר. יחד עם זאת, העלייה בדרישה לשירותי ענן וקישוריות מיתנה את הירידה: מכירות השרתים וציוד התקשורת עלו ב-14% להיקף של כ-5.2 מיליארד דולר, ומכירות מערכות האיחסון עלו ב-155% להיקף של כ-4.4 מיליארד דולר ברבעון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: Dell