Rochester Electronics תייצר רכיבים של Skyworks

5 מרץ, 2023

חברת רוצ’סטר האמריקאית היא מספקיות הרכיבים הגדולות בתעשייה, ופועלת במתכונת ייחודית: החברה מייצרת שבבים שייצורם הסדרתי הופסק מסיבות שונות, ומספקת אותם בהסמכה מלאה של היצרנים המקוריים

בתמונה למעלה: רוצ’סטר היא מפיץ המייצר אל המלאי רכיבים של חברות OEM. צילום: רוצ’סטר

חברת Rochester Electronics הכריזה שהיא מתחילה לספק רכיבים מתוצרת Skyworks Solutions אשר הגיעו אל שלב סוף החיים שלהם (EOL). "רוצ'סטר מברכת על ההזדמנות לספק מוצרים ופתרונות אות מעורב ו-RF של Skyworks. היצע זה מחזק את מעמדה של Rochester בשוק ומאפשר לה לשרת מגוון רחב יותר של סקטורים גלובליים, ואנו מקווים שנוכל להמשיך ולחזק את הקשר שלנו עם לקוחות בכל רחבי העולם", אמר מארק גור, מנהל פיתוח ספקים בחברת רוצ'סטר.

חברת רוצ’סטר האמריקאית היא מספקיות הרכיבים הגדולות בתעשייה, ופועלת במתכונת ייחודית: החברה מייצרת שבבים שייצורם הסדרתי הופסק מסיבות שונות, ומספקת אותם בהסמכה מלאה של כ-70 יצרנים מקוריים. למעשה היא פועלת במתכונת של מפיץ המחזיק במלאי של רכיבים שהוא מייצר. החברה דיווחה שכיום יש לה מלאי של 15 מיליארד רכיבים מ-200,000 מק”טים שונים. בנוסף, יש לה מלאי של 12 מיליארד פיסות סיליקון, המאפשר לה לספק שירות של ייצור לפי הזמנה (Build-To-Order – BTO).

חברת סקייוורקס מטקסס, ארה”ב, מתמחה בפיתוח וייצור שבבים אנלוגיים, רכיבי RF ורכיבי אותות מעורבים. בחודש יולי 2021 היא רכשה את חטיבת התשתיות והרכב של סיליקון לאבס (Silicon Laboratories) מקליפורניה, תמורת כ-2.75 מיליארד דולר במזומן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: רוצ'סטר