Callbox תשווק את פתרונות Make בישראל

14 מרץ, 2023

Make מאפשרת לארגונים בעולם לחבר בין למעלה מ-1,500 אפליקציות ארגוניות ואפליקציות SaaS לצורך בניית תהליכים עסקיים אוטומטיים, ללא צורך בכתיבת קוד. Callbox היא המשווקת הראשונה שמינתה Make בישראל ובעולם כולו

[בתמונה: צוות Callbox. צילום: גלעד ארצי]

חברת Callbox הישראלית, המתמחה באוטומציה של תהליכים עסקיים, הודיעה על שיתוף פעולה עם פלטפורמת האוטומציה הוויזואלית Make. חברת Callbox היא המשווקת הראשונה שמינתה Make בישראל ובעולם כולו והיא מציעה ללקוחות גישה לפלטפורמת אוטומציה רבת עוצמה שתייעל את התהליכים העסקיים ותגדיל את הפריון.

Make היא פלטפורמה ויזואלית עוצמתית המאפשרת ללקוחות לבצע אוטומציה של משימות ותהליכים שגרתיים החוזרים על עצמם ללא צורך בכתיבת קוד. הפלטפורמה מציגה ממשק ויזואלי פשוט להגדרת תרשים זרימה בין אפליקציות ארגוניות, ואפליקציות SaaS ובסיומו האפליקציות מחוברות ביניהן, מבצעות תהליך עסקי אוטומטי מקצה לקצה ללא כל התערבות ידנית.

Make תומכת כיום ביותר מ-1,500 אפליקציות ארגוניות ואפליקציות SaaS והחיבור ביניהן יוצר מגוון אין סופי של תרחישים עסקיים אוטומטיים בתחומים כמו: שיווק ומכירות, מערכות מידע, ניהול אופרציות (Bizops), ניהול הזמנות, שירות לקוחות, כספים, משאבי אנוש, רכש, פיתוח והנדסה ועוד. כך לדוגמא, בתחום הרכש Make מחברת בלחיצת כפתור בין Oracle – Netsuit, SAP, Salesforce ו-WhatsApp ומאפשרת בכך אישור אוטומטי של תהליכי רכש, יצירה אוטומטית של הזמנות עבודה, סנכרון מידע ספקים ותהליכים רבים נוספים.

Make אומצה על ידי אלפי עסקים וארגונים ברחבי העולם ב-180 מדינות ברחבי העולם, ביניהם: מטא, אובר, ספוטיפיי, אדידס, הייניקן, האקדמית אונו, FINN ,SentinelOne ועוד.

Callbox, שנוסדה בשנת 2012, היא אחת החברות הבולטות בישראל בתחום האוטומציה של תהליכים עסקיים וביצעה תחת המותג AutomationIL מגוון רחב של פרויקטי אוטומציה ללקוחותיה. שירות ה-SaaS של Callbox אומץ על ידי 500 ארגונים בישראל ביניהם: שטראוס מים (תמי4), דיפלומט, דיויד שילד (פספורטכארד), הוט, צ'מפיון מוטורס, הולמס פלייס ואחרים.

במסגרת הפעילות של AutomationIL הוקמה ומופעלת קבוצת פייסבוק בשם 'מקצועני האוטומציה' שבה חברים 12,000 אנשי מקצוע בתחום האוטומציה, המקיימים כנסים ומפגשים פיזיים שוטפים (Meetups). חנן אבצוק, מייסד משותף ומנכ"ל Callbox: "עובדים שמבצעים משימות כמו שליפת נתונים מגיליונות אקסל ושתילתם במערכת CRM לדוגמא שותפים לתהליך מסורבל, לא מדויק ויקר שכיום אינו נחוץ ופוגע בהכנסות וברווחיות של חברות. שירות ה-SaaS שלנו והפלטפורמה של Make מקצרים את האינטגרציה בין אפליקציות ושירותי SaaS מתהליך של כחצי שנה לשבועיים בלבד. יכולת זו מזניקה את הביצועים העסקיים שלהם, מגדילה את ההכנסות, מקצצת בעלויות כוח אדם ומשפרת את כושר התחרות".

מר פרנק בודט, מנהל השותפים בחברת Make: "אנו נלהבים לשתף פעולה עם Callbox ולהיכנס לשוק הישראלי. המומחיות של Callbox והמחויבות שלה לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר ללקוחות הופכים את החברה לשותפה מושלמת להחדרת פתרונות Make בשוק הישראלי. אנו משוכנעים ששיתוף הפעולה יהיה הצלחה גדולה והוא יסייע לעסקים בישראל להטמיע אוטומציה גדולה יותר בעבודתם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ענן

פורסם בתגיות: Callbox , Make