איטון הביאה לישראל חוות שרתים ניידת

15 מרץ, 2023

מערכת xModular כוללת את כל המרכיבים של חוות שרתים: ארונות מחשוב, מערכות מיזוג אוויר, גילוי אש, עשן וכיבוי שריפות, לוחות חשמל, בקרת אנרגיה ומערכות קירור אוויר או מים, לפי הצורך

בתמונה למעלה: דטה סנטר נייד בהספק של 100kW

חברת איטון (Eaton) הביאה לישראל את הדטה סנטר הנייד של החברה, xModular, המאפשר לפשט את התהליך המורכב של  תכנון ובניית חוות שרתים. המתקן כולל ארונות מחשוב, מערכות מיזוג אוויר, מערכות גילוי אש, עשן וכיבוי שריפות, לוחות חשמל, אמצעי בקרה אנרגטית, מערכות אל-פסק (UPS) ומערכות קירור אוויר או מים, לפי הצורך.

מנכ"ל איטון ישראל, אופיר גורן, אמר שיש עלייה גדולה מאוד בהיקף שירותי הענן הניתנים בישראל. "תהליך המעבר לענן הגיע להיקף חסר תקדים. עם זאת ישנן חברות שמתקשות להפיק ממנו תועלת בגלל אופי הפעילות שלהן, כמו למשל חברות פרויקטים והפקות אשר בכל שבוע נמצאות במקום אחר. פתרון xModular מעניק להן גישה מלאה למחשוב ענן באמצעות תשתית IT ניידת".

חברת איטון מתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה בשווקים רבים: אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך (לשעבר Moeller), לוחות מתח גבוה, פתרונות UPS לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center) ועוד. החברה מעסיקה כ-85,000 עובדים בעולם, ובשנת 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-20.8 מיליארד דולר. כיום היא נסחרת בבורסת נסד"ק לפי שווי שוק של כ-65.4 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: eaton