נקסט ויז'ן: הזמנות ביותר מ-20 מיליון דולר מתחילת השנה

16 מרץ, 2023

היום דיווחה החברה על עסקה שביעית השנה, הפעם בהיקף של 4.9 מיליון דולר. החברה מפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים

חברת נקסט ויז'ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים, ממשיכה במומנטום העסקי, ומדווחת היום (ה') על הזמנה נוספת לרכישת מצלמות בהיקף של 4.9 מיליון דולר. על רקע צבר ההזמנות בחודשים האחרונים, מניית החברה טיפסה בשיעור של 40% במסחר בתל אביב מתחילת השנה והיא נסחרת לפי שווי שוק של 889 מיליון שקל.

יחד עם עסקה זו, בחודשיים האחרונים בלבד דיווחה נקסט ויז'ן על שבע הזמנות מלקוחות בהיקף כולל של כ- 20.35 מיליון דולר לרכישת מצלמות שיסופקו עוד ב-2023. בחודשיים האחרונים דיווחה החברה על עסקאות בהיקף מצטבר של יותר מ-15.5 מיליון דולר. החברה מעריכה כי מגמה זו צפויה להימשך.

נקסט ויז'ן דיווחה בשבוע שעבר על תוצאות שיא לשנת 2022, עם הכנסות של כ-26 מיליון דולר, צמיחה של כ-73%, רווח נקי של כ-11 מיליון דולר, כ-43% מסך ההכנסות, גידול של כ-92% בהשוואה לרווח נקי של כ-5.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. 

חן גולן, יו"ר הדירקטוריון: "אנו ממשיכים לקבל עוד הזמנות מהותיות מלקוחותינו, הזמנות בסדר גודל כזה מצביעות על האמון אותו אנו מקבלים מלקוחותינו. כפי שהשתקף מהדוחות הכספיים שפורסמו בשבוע שעבר, אנו ממשיכים לבסס את איכות מוצרינו ואמינותם בקרב לקוחותינו ולקוחות חדשים. המגוון הרחב של פתרונות צילום לצרכים השונים מאפשר לנו לענות על הצרכים השונים העולים מהשוק ברמה הגבוהה ביותר ולעמוד ביעדי המכירות השאפתניים אותו הציבה לעצמה  החברה". 

חברת נקסט ויז’ן הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ”ל מיכאל גרוסמן, ועוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל. המצלמות מורכבות במפעל של החברה. הן מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רחפנים

פורסם בתגיות: נקסט ויז'ן