הכנסות סופרקום באירופה צמחו ב-230%

23 אפריל, 2023

החברה, המתמחה בעיקר במערכות איזוק אלקטרוני, סיימה את 2022 עם הכנסות של 17.7 מיליון דולר, עלייה של 44%, ושיפור משמעותי ברווחיות. זכתה בחוזה ב-33 מיליון דולר ברומניה. "יש לנו מוניטין רב בתעשייה"

חברת סופרקום (SuperCom), שעיקר פעילותה בתחום האיזוק האלקטרוני, דיווחה על גידול משמעותי של 44% בהכנסות ב-2022, שעמדו על 17.7 מיליון דולר. ברבעון הרביעי של 2022 רשמה החברה הכנסות של 5.1 מיליון דולר, עלייה של 69% לעומת הרבעון המקביל. החברה נסחרת בנסד"ק בששוו שוק של 7.9 מיליון דולר.

ראוי לציין שהחברה גם מציגה שיפור בשורה התחתונה. את הרבעון הרביעי סיימה עם הפסד נקי של 100 אלף דולר בלבד. את השנה כולה סיימה עם הפסד נקי של 7.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 10.1 מיליון דולר ב-2021.

שוק היעד העיקרי של החברה הוא אירופה. ההכנסות ממדינות באירופה צמחו ב-2022 ב-230% ל-9.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.9 מיליון דולר ב-2021. ואמנם, סופרקום דיווחה במהלך השנה על שורה של חוזים משמעותיים באירופה, בראשם חוזה עם ממשלת רומניה לאספקת אזיקים אלקטרוניים בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות איזוק אלקטרוני חכמות. האזיקים האלקטרוניים ישמשו לצורך אכיפת צווי הרחקה במקרים של אלימות במשפחה, אכיפת מעצרי בית ופיקוח על אסירים משוחררים שיש כנגדם אי-אילו הגבלות תנועה. בחודש מרץ השנה דיווחה על פרויקט דומה, בהיקף של 3.6 מיליון דולר, עם ממשלת פינלנד. החברה זכתה בחוזים גם בשבדיה וקרואטיה. בארצות הברית זכתה החברה במכרזים בקליפורניה, אידהו, ויומינג וטקסס.

מנכ"ל החברה, אורדן טרבלסי, אמר: "סופרקום היא שם בעל מוניטין בעולם העיקוב האלקטרוני. רבים מהפרויקטים שלנו הם בתחום עבריינות קטינים ואלימות בתוך המשפחה, שם לטכנולוגיה של סופרקום יש יתרון בהיבט של סקייל ושיקום, כמו גם היכולת שלנו להתאים את הפתרונות שלנו לצרכי הלקוח. כל אלה סייעו לנו לבסס מוניטין. יש לנו ביטחון מלא ביכולת שלנו להשיג צבר הזמנות עקבי של פרויקטים חדשים. לשם השוואה, בעוד שוק העיקוב האלקטרוני העולמי צמח ב-2022 ב-10%, הפעילות שלנו בתחום צמחה ב-76%."

סופרקום עוסקת בפיתוח פתרונות מעקב אלקטרוניים לאסירים משוחררים ואנשים אחרים המצויים תחת השגחה, כמו למשל אנשים הלוקים בדמנציה ועלולים ללכת לאיבוד. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה השיקה פתרון המותאם להשגחה אחר חולי קורונה או אנשים הנדרשים בבידוד.

האזיק הינו למעשה צמיד דקיק וקל-משקל המולבש על הקרסול מתחת לגרב ואינו מפריע לשגרת יומו של האדם ואינו גלוי לעיני הסביבה. הצמיד מתקשר עם תחנת בסיס בבית בתקשורת בלוטות’ קצרת-מרחק ועל-כן האדם שתחת פיקוח אינו יכול לצאת מביתו מבלי לגרור התראה. המכשיר גם מצויד בקורא טביעות אצבע לצורך זיהוי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: אורדן טרבלסי , אזיקים אלקטרוניים , סופרקום