נקסט ויז'ן מתכננת לבצע רכישה בארה"ב

8 מאי, 2023

גיבשה אסטרטגיית צמיחה גלובלית הכוללת רכישות והקמת קווי ייצור בשוקי מפתח. הכנסות יצרנית מצלמות הרחפנים מרעננה עלו ברבעון הראשון בכ-72% להיקף של כ-8.5 מיליון דולר. צופה צמיחה של 70% בשנת 2023

הצמיחה העסקית החזקה של חברת נקסט ויז’ן (Next Vision) מרעננה, שהחלה בשנת 2022 ממשיכה גם השנה. כך עולה מדו"ח הרבעון הראשון 2023 של החברה. הכנסותיה ברבעון צמחו בכ-72% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והגיעו לשיא רבעוני של כ-8.5 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם בכ-4.1 מיליון דולר (כ-48% מהמכירות) – פי כמעט 2.5 בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל 2022. צבר ההזמנות של החברה מסתכם בכ-25.4 מיליון דולר.

החברה העניקה תחזית מכירות שנתית של כ-44.2 מיליון דולר – צמיחה של 70% בהשוואה ל-2022. בין השאר, החברה בוחנת כניסה למהלך של השקעות בחברות אחרות במטרה לשמור על קצב הצמיחה הגבוה. במצגת למשקיעים היא הסבירה שהשוק האמריקאי הוא שוק היעד הגדול ביותר עבור מוצריה, ולכן היעד האסטרטגי שלה הוא רכישת פעילות בארצות הברית. בנוסף, החברה מתכננת לחזק את פעילותה הגלובלית באמצעות הקמת קווי ייצור במדינות מפתח. כיום החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-1.1 מיליארד שקל.

יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן, חן גולן: "אנו עדים לעליה בביקושים בכל העולם למוצרי החברה. נמשיך להגדיל את השקעתנו בפיתוח מוצרים חדשים שעונים על דרישות הלקוחות. אנו ממשיכים לקבל הזמנות חדשות לכל המוצרים, הן מלקוחות קיימים והן מלקוחות חדשים, ועושים את כל הנדרש על-מנת לעמוד באספקות של צבר ההזמנות הגדל. לחברה יש יותר מ-160 לקוחות בעולם, בהן החברות הביטוניות הישראליות: התעשייה האווירית, אלביט, אירונאוטיקס ו-UVision. במהלך 2022 היא סיפקה לאלביט 1,200 מצלמות מיוצבות בהיקף כולל של 8.5 מיליון דולר, עבור פרוייקט הרחפנים הגדול ביותר בתולדות אלביט.

חברת נקסט ויז’ן הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ”ל מיכאל גרוסמן, ועוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל. המצלמות מורכבות במפעל של החברה. הן מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , ראיית מכונה , רחפנים

פורסם בתגיות: נקסט ויז'ן