UVEye גייסה 100 מיליון דולר

10 מאי, 2023

את הסבב הובילה קרן Hanaco VC. עד היום גייסה החברה 200 מיליון דולר. UVeye מפתחת מערכות סריקה לכלי-רכב ויש לה שיתופי פעולה עם וולוו, קארמקס, GM ועוד

אין זה שכיח בתנאי השוק הנוכחיים לראות גיוס בסדר גודל כזה, אך אתמול הודיעה חברת UVeye הישראלית, המפתחת מערכות לסריקה ובדיקה של רכבים, כי השלימה גיוס נוסף בסך 100 מיליון דולר בסבב D. החברה, שנוסדה ב-2016, גייסה עד כה כ-200 מיליון דולר. מי שהובילה את הסבב היתה Hanaco VC, קרן הון סיכון מניו יורק ותל אביב. הקרן מנהלת נכסים בשווי 1.5 מיליארד דולר ומתמחה בתחום המוביליטי עם השקעות בולטות בחברות כמו Via ו-Moovit.  

בין המשקיעים הנוספים שהשתתפו בסבב הנוכחי נמנים General Motors, CarMax, W.R. Berkley, Fitt Ventures, וכן משקיעים מוסדיים ישראלים קיימים כמו מנורה מבטחים ומור בית השקעות. במהלך 2022 הודיעה UVeye על שיתופי פעולה עם Volvo Cars USA ועם חברת General Motors לאספקת מערכות עבור למעלה מ-5,000 סוכנויות רכב בכל רחבי ארצות הברית. בינואר 2023 הודיעה החברה כי חתמה עם חברת Carmax האמריקאית על פריסת מערכות ברחבי אתריה לתמיכה בסריקת כמיליון כלי רכב בשנה.

חברת UVEye מפתחת מערכות סריקה מבוססות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לזיהוי אוטומטי של כשלים מכניים, תקלות ומטענים חשודים בכלי-רכב. החברה מציעה שלוש מערכות שונות המבצעות סריקות מסוגים שונים ומבצעות איבחון אוטומטי תוך כדי נסיעה. מערכת ארטמיס סורקת מהצד את צמיגי הרכב ומזהה שחיקה, מחסור באוויר, קרעים וטעויות בהתקנת הצמיג.

מערכת אטלס מבצעת סריקה מכל הכיוונים (360 מעלות) של הרכב ומאתרת פגמים במצב הפח ותקלות מכניות כמו דליפות שמן ובעיות בבלמים. מערכת הליוס, שהיתה המוצר הראשון של החברה, סורקת את תחתית הרכב ומאתרת חפצים מוכמנים ומטענים חשודים. חברת UVEye מתמקדת בשוק שירותי ה-After Market בתעשיית הרכב, דוגמת סוכנויות רכב, מוסכים מורשים, מכוני רישוי ומגרשי יד-שנייה. לחברה יש משרדים בישראל, יפן, גרמניה וארצות הברית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: UVEye