התוצאות של קמטק משקפות את החולשה בשוק הסמיקונדקטור

11 מאי, 2023

הכנסות החברה ירדו ב-6% ל-72.5 מיליון דולר. גם ברבעון הבא צפויה מגמה דומה. "לאור החולשה בשוק היעד אנחנו מייעלים את מבנה ההוצאות"

חברת קמטק (Camtek), המספקת מערכות בדיקה ומדידה לייצור שבבים, דיווחה אתמול (ד') על הכנסות של 72.5 מיליון דולר ברבעון הראשון, ירידה של 6% בהשוואה ל-77.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2022. הרווח הנקי גם כן הצטמצם מ-18.4 מיליון דולר ל-17.2 מיליון דולר. בכך משקפות גם תוצאותיה הכספיות של קמטק את מגמת ההיחלשות בשוק השבבים העולמי בחודשים האחרונים. ברבעון הבא צופה החברה רמת הכנסות דומה.

שוק המארזים המתקדמים ממשיך להיות שוק היעד הראשי של קמטק, והיה אחראי לכ-60% מהכנסותיה ברבעון הראשון. קמטק סיפקה ברבעון האחרון מערכות בדיקה לכשישה יצרניות מובילות בפלח השוק הזה. אחד מהלקוחות הללו ביצע ברבעון האחרון הזמנה אסטרטגית של כ-6 מערכות בדיקה.

מנכ"ל החברה, רפי עמית, התייחס לתוצאות ואמר: "לאחר שנים של צמיחה חזקה, ולאור ההיחלשות בשוקי היעד שלנו, אנחנו עושים מאמץ לייעל באופן אופטימלי את מבנה ההוצאות שלנו, בעיקר בכל הנוגע לשולי הרווח, ותוך שאנחנו שומרים על גמישות ברמת המלאים כדי לתמוך בצמיחה ברגע שהשוק ישוב לצבור תאוצה. אנחנו ממשיכים להשקיע במו"פ ומתכננים להוציא לשוק מוצרים חדשים השנה."

חברת קמטק מספקת ציוד בדיקה ומדידה לקווי ייצור של תעשיית השבבים, עם התמחות בשוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, רכיבי CMOS Image Sensors, MEMS ורכיבי RF.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: קמטק