הכנסות סופרקום הוכפלו ברבעון הראשון

16 מאי, 2023

הסתכמו ב-6.4 מיליון דולר. החברה ממשיכה לשלב השני בפרויקט ברומניה, שהיקפו הכולל כ-33 מיליון דולר. עוד דיווחה החברה ברבעון האחרון על פרויקטים בפינלנד ובקליפורניה בתחום האיזוק האלקטרוני

חברת סופרקום (SuperCom), שעיקר פעילותה בתחום האיזוק האלקטרוני, דיווחה אתמול (ב') על הכנסות של 6.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023, יותר מפי שניים מאשר ברבעון המקביל ב-2022, שבו הסתכמו ההכנסות בכ-3.04 מיליון דולר. זהו הרבעון השלישי ברציפות של צמיחה בהכנסות. ההפסד הנקי ירד מ-2.3 מיליון דולר אשתקד ל-1.5 מיליון דולר השנה. בקופת החברה מצויים כיום כ-22.6 מיליון דולר.

סופרקום מצויה בעיצומו של פרויקט נרחב לאספקת מערכות איזוק אלקטרוני למשרד הפנים ברומניה, בעיקר לצורך אכיפת צווי הרחקה נגד גברים מכים. הפרויקט מחולק לשלושה שלבים. השלב הראשון, שעבורו סיפקה החברה מערכות בהיקף של 8 מיליון דולר, הסתיים , וכעת קיבלה החברה הזמנה עבור השלב השני, בהיקף שך 7.6 מיליון דולר. ברבעון הראשון גם החלה סופרקום לספק מערכות עיקוב אלקטרוניות, בהיקף של 4.25 מיליון דולר, עבור תוכנית שילוב אסירים משוחררים בקהילה בקליפורניה.

ברבעון הראשון סיפקה החברה לממשלת פינלנד אזיקים אלקטרוניים בהיקף של 3.3 מיליון דולר, לצורך אכיפת מעצרי בית של כ-1,000 חשודים. מנכ"ל החברה, אורדן טרבלסי, ציין כי אחד הגורמים למומנטום העסקי הוא בהצלחת הפרויקטים שבהם היא זוכה. "הביצוע המצוין של הפרויקט ברומניה בהיקף של 33 מיליון דולר, מילא תפקיד משמעותי בהישג הזה".

סופרקום עוסקת בפיתוח פתרונות מעקב אלקטרוניים לאסירים משוחררים ואנשים אחרים המצויים תחת השגחה, כמו למשל אנשים הלוקים בדמנציה ועלולים ללכת לאיבוד. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה השיקה פתרון המותאם להשגחה אחר חולי קורונה או אנשים הנדרשים בבידוד. האזיק הינו למעשה צמיד דקיק וקל-משקל המולבש על הקרסול מתחת לגרב ואינו מפריע לשגרת יומו של האדם ואינו גלוי לעיני הסביבה. הצמיד מתקשר עם תחנת בסיס בבית בתקשורת בלוטות’ קצרת-מרחק ועל-כן האדם שתחת פיקוח אינו יכול לצאת מביתו מבלי לגרור התראה. המכשיר גם מצויד בקורא טביעות אצבע לצורך זיהוי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: אזיקים אלקטרוניים , סופרקום