בועז עזר עובר מסטרטסיס לתפקיד סמנכ"ל פיתוח מוצר בג'נסל

5 יוני, 2023

החל את דרכו ב-Objet לפני המיזוג עם סטרטסיס. ינהל חטיבה חדשה האחראית על כל תחום המוצר. בינואר עבר הדר הימלמן מ-KLA לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה, המפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל נקי מתאי דלק

בתמונה: בועז עזר. צילום: ג'נסל]

חברת ג'נסל (GenCell) הודיעה היום (ב') על מינויו של בועז עזר לתפקיד סמנכ"ל פיתוח המוצר של החברה. עזר יוביל יחידה ארגונית חדשה שמקימה החברה, ואשר תהיה אחראית על תחום הפעילויות הקשורות למוצרים, לרבות אסטרטגיה, הנדסה, אלקטרוניקה, תוכנה והסמכה.

בעשור האחרון שימש עזר במספר תפקידים ניהוליים בכירים ביצרנית מדפסות התלת-מימד סטרטסיס, כאשר האחרון שבהם סמנכ"ל פיתוח בחטיבת Design & HC. לפני כן, עבד עזר בחברת Objet, טרם התמזגה עם סטרטסיס. מינוי עזר מצטרף למינוי של בכיר נוסף לאחרונה בג'נסל, כשבסוף ינואר מונה הדר הימלמן, לשעבר סמנכ"ל גלובלי ב-KLA, לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. 

ג'נסל, שהוקמה ב-2011, פיתחה טכנולוגיה להפקת חשמל מתאי דלק של מימן ואמוניה נקייה. ג’נסל הצליחה להוזיל באופן משמעותי את עלויות ייצור החשמל באמצעות פיתוח טכנולוגיית תאי דלק המאפשרת לעשות שימוש במימן ברמה תעשייתית, שהינו זול יותר, וללא שימוש במתכות יקרות כמו פלטיניום כקטליזאטור.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: ג'נסל